וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת ישראל מודאגים: "יציעים ריקים עלולים לגרום לאפקט שלילי מאוד"

19.3.2019 / 8:31

פחות מ-9,000 אוהדים רכשו כרטיסים למשחק נגד סלובניה ובנבחרת מודאגים מהאווירה. הרצוג שינה מערכים והרכבים באימון הראשון, אבל שבעה שחקנים כבר בטוחים ב-11 שלו

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ישראל ערכה אמש (שני) אימון ראשון לקראת המשחק נגד סלובניה ביום חמישי (21:45). בשיחות עם השחקנים, המאמן אנדי הרצוג שם דגש בעיקר על הפן המנטלי, אבל התייחס גם לאלמנטים טקטיים. היום ומחר המאמן האוסטרי יגביר את העבודה על תכנית המשחק.

באימון אתמול הרצוג שינה מערכים והרכבים והשחקנים הגדירו אותו כ"אימון קליל וראשוני". למרות שלא תורגל הרכב קבוע, נראה שלמאמן הלאומי כבר יש שבעה שחקנים שמבחינתו יפתחו בוודאות. אלי דסה וטאלב טואטחה ששימשו שחקני מפתח בליגת האומות, ימשיכו לפתוח באגפים, בעוד את החוד יאיישו ערן זהבי ומונס דאבור.

בקרב השחקנים יש דריכות גדולה מאוד לקראת המשחק. "אם אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולעלות לטורניר גדול, אנחנו חייבים קודם כל לשמור על הבית", אמר אחד מהם, "אם נשיג 90 אחוז מהנקודות במשחקי הבית, יש לנו סיכוי טוב לעלות מבית כזה כי הוא שוויוני וכל נבחרת יכולה לאבד נקודות נגד האחרת".

בהתאחדות מקווים שקצב מכירת הכרטיסים יגדל משמעותית. עד שעות הערב אתמול נמכרו כ-8,000 כרטיסים בלבד ובהתאחדות מקווים שהיציעים לא יהיו ריקים ברובם. אחד השחקנים אמר: "חשוב מאוד שהאוהדים יגיעו כי לשחק באצטדיון גדול כמו חיפה בלי קהל, יכול לגרום אפקט שלילי מאוד. אם האוהדים יגיעו ותהיה אווירה, זה יעזור לנו מאוד להשיג את המטרה שהיא ניצחון".

המאמן הרצוג אמר אתמול במסיבת העיתונאים ש"כולם פה מרגישים שישראל היא מדינת כדורגל, אנחנו מתחילים קמפיין חדש ואנחנו צריכים אצטדיון מלא. פחות מ-6,000 כרטיסים (הנתון באותו שלב) שנמכרו למשחק נגד סלובניה - בשבילי זה מאכזב".

עוד בנושא:

אלחמיד וניר ביטון בחוץ, בן ביטון ואוראל דגני זומנו במקומם
צרות בנבחרת אוסטריה: אלאבה וגרגוריץ' בספק, יאנקו הוזמן
פרנקו פודה: "אין לי שום בעיות עם הרצוג, ישראל איכותית בהתקפה"

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. יוסי ציפקיס
שם דגש על הפן המנטלי. הרצוג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully