וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון נפצע ולא ישחק נגד סלובניה ואוסטריה, דגני ובן ביטון זומנו

אחרי אלחמיד שיצא ב"נס" מהתאונה, גם קשר סלטיק נותר בחוץ. בלם הפועל תל אביב ייכלל בסגל למשחקים במוקדמות יורו 2020

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

ניר ביטון נפצע ולא יכלל בסגל של נבחרת ישראל למשחקים נגד סלובניה (חמישי) ואוסטריה (ראשון הבא) במוקדמות יורו 2020. קשר סלטיק החלים לאחרונה מפציעה ארוכה וקיווה לחזור למדים הלאומיים, אבל יצטרך להמתין.

מי שזומנו היום לסגל הם אוראל דגני שמגלה העונה יכולת גבוהה בהפועל תל אביב ובן ביטון מהפועל באר שבע. דגני רשם 8 הופעות בעבר בנבחרת ישראל, האחרונה בהן הייתה בהפסד החוץ 3:1 לבלגיה במוקדמות יורו 2016. בן ביטון היה ברשימת ההמתה שהועברה להפועל באר שבע והוזמן במקום חברו לקבוצה, חאתם עבד אלחמיד.

אלחמיד נפצע אתמול אחר הצהריים בתאונה בדרך לאימון המסכם של קבוצתו ולאחר טיפול רפואי בבית החולים סורוקה וסדרת בדיקות מקיפות שעבר, הוחלט להשאירו להשגחה והוא לא יוכל להתאמן בתקופה הקרובה. הרופאים שטיפלו באלחמיד העידו כי היה לו מזל גדול בתאונה וכי זה היה יכול להיגמר הרבה יותר רע. השחקן נפגע בראשו ונחתך בכמה מוקדים. הוא נחבש ויצטרך כאמור לשבות מפעילות בתקופה הקרובה. "היה לחאתם מזל גדול. ממש נס מה שקרה איתו. זה יכול היה להיגמר רע מאוד", אמרו במועדון אחרי שראו את השחקן.

בנבחרת ישראל קיבלו כבר אמש עדכון על הדברים והצטערו לשמוע כי השחקן שהיה בכושר מצוין לא יוכל לעמוד לרשותו של מאמן הנבחרת הלאומית אנדי הרצוג מול סלובניה ואוסטריה במוקדמות היורו.

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע מול אורי מגבו שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
יגבה את דסה באגף ימין. ביטון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully