וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת פציעות בנבחרת אוסטריה: אלאבה בספק לישראל, גרגוריטש בחוץ

כאב ראש גדול לפרנקו פודה, שנאלץ להזמין את מארק יאנקו הוותיק. שחקן באיירן מינכן עובר טיפולים, חלוץ אוגסבורג חולה

ההתאחדות לכדורגל

שחקנה הבכיר של נבחרת אוסטריה, דייויד אלאבה, בספק למשחקים של נבחרתו נגד פולין (חמישי) וישראל (ראשון) במוקדמות יורו 2020. אלאבה נפצע אתמול ב-0:6 של באיירן מינכן על מיינץ והוא החל לעבור טיפולים במטרה להכשירו למשימה הלאומית. שחקן נוסף שייעדר הוא מיכאל גרגוריטש. חלוץ אוגסבורג, בעצמו שחקן מפתח בסגל האוסטרי, חולה והמאמן פרנקו פודה נאלץ להזמין במקומו את קווין שטוגר מפורטונה דיסלדורף לזימון בכורה.

בינתיים מי שזומן לסגל הוא מארק יאנקו הוותיק. החלוץ בן ה-35 לא היה בתכניות של המאמן פודה, אבל הוזעק בעקבות שורה של פציעות שקדמו לזו של אלאבה. פודה פרסם את הסגל של אוסטריה לקראת סוף השבוע שעבר, אבל מאז נגרעו ממנו כבר שלושה שחקנים בגלל סיבות בריאותיות כאלו ואחרות: גידו בורגשטאלר, האנס וולף ופיליפ לינהארט. חלוץ בוכום, לוקאס הינטרסר, היה אמור לקבל את הקריאה בגלל שהוא נמצא ברשימת ההמתנה, אבל גם הוא נפצע.

יאנקו לא משחק באופן קבוע בלוגאנו השוויצרית וימיו הגדולים נמצאים הרחק מאחוריו. פרנקו פודה רצה לזמן את אשלי בארנס מברנלי, אבל הרשויות באוסטריה החליטו שהוא לא זכאי לאזרחות. יאנקו בעצם תופס את המקום של בורגשטאלר, כאשר מי שיחליפו את וולף ולינהארט הם קארים אוניסיוו ממיינץ ומקסימיליאן וובר מסביליה (מושאל מאייאקס). יש לציין שאוסטריה תחסר גם אלסנדרו שופף המצוין משאלקה, אחרי שהוא קרע את הרצועות בברך לפני כמה שבועות.

מארק יאנקו שחקן נבחרת אוסטריה (למעלה). GettyImages
בכל מקרה לא אמור לפתוח. יאנקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully