וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת אוסטריה לא תוכל לזמן את אשלי בארנס למשחק נגד ישראל

פרנקו פודה ביקש לזמן את החלוץ הלוהט של ברנלי למוקדמות היורו, אבל משרד הספורט המקומי הטיל וטו: "אין לו קשר לאוסטריה"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

שאלות של פוליטיקה וזהות לאומית עלו ביומיים האחרונים באוסטריה לקראת המשחקים של הנבחרת נגד פולין (21 במרץ, וינה) וישראל (24 במרץ, חיפה) במוקדמות יורו 2020.

המאמן פרנקו פודה מאוד רוצה לזמן את חלוץ ברנלי אשלי בארנס, אבל משרד הספורט של אוסטריה מסרב. השחקן בן ה-29 אמנם נולד וגדל באנגליה, אבל סבתו נולדה בקלגנפורט, מה שזיכה אותו ב-2008 בהופעה בנבחרת אוסטריה עד גיל 20, במשחק ידידות נגד המקבילה השוויצרית.

במרץ האחרון הצהיר מאמן נבחרת אוסטריה, פרנקו פודה, שהוא עוקב אחר בארנס ושוקל לזמן אותו למדים הלאומיים. הזמן חלף והחלוץ לא קיבל את שיחת הטלפון מההתאחדות האוסטרית, אבל השבוע דווח שפודה שוקל בחיוב לזמן אותו. בשלב הזה התערב משרד הספורט, שהבהיר אתמול: "אשלי בארנס לא עומד בקריטריון לקבל אזרחות אוסטרית. העבר הספורטיבי שלו לא קשור לאוסטריה והשורשים האוסטריים שלו לא משנים במצב כזה".

בארנס כבש בארבעת המחזורים האחרונים בפרמיירליג וביום שבת מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט, צפה בו מבקיע שער ניצחון נגד טוטנהאם. החלוץ אמר שהוא נותן עדיפות לנבחרת שלושת האריות, אבל ההערכות היו שאם הוא לא יקבל את הטלפון המיוחל עכשיו, הוא ישיב בחיוב לאוסטריה. ההתערבות של משרד הספורט האוסטרי ככל הנראה מנעה את האפשרות הזו באופן סופי.

שחקן ברנלי, אשלי בארנס. רויטרס
כבר לבש בעבר את מדי נבחרת אוסטריה עד גיל 20. בארנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully