וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.7: ורסאלקו עובר לאינטר, אריאס באתלטיקו מדריד

אתלטיקו מדריד הודיעה על השאלתו של המגן הקרואטי ובמקביל על סיכום עם אייאקס לגבי המגן הקולומביאני שיחליף אותו. נרקמת עסקת הטרייד בין בונוצ'י להיגואין, צ'לסי לא מוותרת על קאנטה

one

העברות

* אתלטיקו מדריד הודיעה על סיכום עם אייאקס להחתמתו של סנטיאגו אריאס, המגן הימני הקולומביאני הבינלאומי תמורת 11 מיליון יורו. אריאס יחליף את שימה ורסאלקו שעובר בהשאלה לאינטר, גם על כך המועדון הספרדי הודיע באופן רשמי. לאיטלקים תהיה אופציה לרכוש את מגן נבחרת קרואטיה בתום העונה.

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על החתמת פיליפ סנדלר, בלם הולנדי בן 21 שמגיע מזוולה. העלות: 2.6 מיליון ליש"ט.

* רדינג רכשה מברייטון את החלוץ סם בולדוק. הרויאלז שילמו כמיליון ליש"ט ובולדוק בן ה-29 חתם לשלוש שנים.

* אברטון הודיעה שמארטן סטקלנבורח חתם על חוזה חדש עד קיץ 2020. ההולנדי ימשיך להתחרות עם ג'ורדן פיקפורד על המקום בין הקורות.

* הבלם בקארי קונה חתם באנקראגוצ'ו שחזרה לליגה הבכירה בטורקיה. קונה סיים את חוזהו במלאגה והוא הוצג לצד אקס הפועל עכו, הפועל עפולה ומכבי תל אביב, לנרי קהינדה, שחתם על חוזה חדש לשלוש שנים.

עוד בנושא:

כשמסי יתחפש לרונאלדו: בקטלוניה מתכוננים ל"שנה הכי קריטית" של הפרעוש
סוכמה העברת שימה ורסאלקו מאתלטיקו מדריד לאינטר
מינה: "בתחילת הדרך בברצלונה הייתי גמור, התקשיתי לתת פס"
למאר הוצג באתלטיקו: "הגעתי במטרה לזכות בליגת האלופות"

שמועות

* באיטליה טוענים שעסקת הענק נסגרה: גונסלו היגואין בדרך למילאן. על פי הדיווחים התגבשה העסקה שבמסגרתה החלוץ הארגנטינאי יעבור למילאן יחד עם הבלם מתיה קאלדרה, בעוד יובנטוס תקבל בחזרה את לאונרדו בונוצ'י, הבלם שעבר בעונה שעברה למילאנו ועבר עונה מאכזבת.

במסגרת העסקה היגואין עובר בהשאלה לעונה אחת תמורת 18 מיליון יורו, עם אופציה לרכישה בשנה הבאה ב-36 מיליון יורו נוספים (סך הכך 54 מיליון יורו, אחרי שעבר ב-90 מיליון יורו ליובה). ההחלפה תהיה קאלדרה מול בונוצ'י, ששניהם מוערכים ב-40 מיליון יורו. אתמול אחיו של היגואין, שמשמש כסוכנו, נפגש עם המנהל המקצועי של מילאן, לאונרדו, ונראה כי האוקיי שלו למעבר סגר את העסקה.

* בצל השמועות על העניין שמגלה בו פריס סן ז'רמן, צ'לסי מוכנה להציע לאנגולו קאנטה חוזה חדש שיהפוך אותו למשתכר היקר ביותר במועדון - 290 אלף ליש"ט לשבוע.

* ב"דיילי סטאר" האנגלי טוענים שמאוריציו סארי מאמן צ'לסי החדש סימן את רוברט לבנדובסקי כיעד העיקרי לרכש הקיץ. באיירן מינכן כרגע מסרבת למכור אותו.

* על פי "סקיי", ברצלונה היא אחת הקבוצות שמביעות עניין בשוער ליברפול סימון מיניולה.

* בצהובון "דון באלון" נטען שריאל מדריד עשויה לזנוח את אפשרות ניימאר היקרה, ולפנות לאופציית כריסטיאן פוליסיץ', ילד הפלא של בורוסיה דורטמונד ונבחרת ארצות הברית.

* וויליאן לא הגיע היום לאימון צ'לסי אליו אמור היה להגיע. כשברקע יש דיווחים של הצעה על סך 70 מיליון יורו עליו מריאל מדריד, הבלוז מנסים להרגיע. ב"דיילי מייל" מספרים שהוא לא הגיע בשל בעיה דחופה בדרכון שלו בה היה צריך לטפל, ושהוא קיבל אישור מקבוצתו לא להגיע לאימון. בנוסף, אתמול השחקן סיפר שהוא "שמח מאוד בצ'לסי, אל תאמינו לכל מה שכותבים". ב"סקיי" אף הוסיפו שוויליאן יגיע לאימון מחר.

* אחד המלפפונים הלוהטים של הקיץ הוא בלם אנגליה ולסטר סיטי, הארי מגווייר. דיווח ב"סקיי ספורטס" סיפר שלסטר סירב של כמעט 70 מיליון יורו עבור הבלם ממנצ'סטר יונייטד, וכעת רשת BBC מדווחת שהבלם נמצא על סף חתימת חוזה חדש עם השועלים. ב"מירור" הוסיפו שיהיה מדובר על חוזה של קרוב ל-100,000 יורו לשבוע, שיהיה כפול מהחוזה הנוכחי שלו לארבע עונות נוספות במועדון.

* באנגליה טוענים: צ'לסי פנתה ללאציו וביקשה מחיר על סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', הקשר הסרבי המבוקש, והציעה לכלול את פדרו בעסקה. באיטליה טוענים: השחקן בן ה-23 הגיע היום לבדיקות והבטיח לאוהדי לאציו: "אני נשאר".

* אברטון עשויה לרכוש ממנצ'סטר יונייטד את המגן הארגנטינאי מרקוס רוחו ב-30 מיליון יורו.

עוד באותו נושא

מנצ'סטר יונייטד: השחקנים "מותשים" מהעצבנות של מוריניו, שמתעקש: "אין דרמה"

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס גונסאלו היגואין. רויטרס
צ'או. היגואין/רויטרס

* בלם רומא קוסטס מנולאס נכנס במלקום, הברזילאי שהעדיף את ברצלונה על פני רומא: "לא יודע מי זה, לא מכיר אותו, לפני שהוא חתם בברצלונה, אפילו הוא לא ידע איך קוראים לו. אם הוא לא רצה להגיע לרומא, טוב שהוא הלך לברצלונה".

* עוד ברומא: הקבוצה הציעה למילאן את דייגו פרוטי פלוס 15 מיליון יורו כדי לקבל את סוסו, החלוץ הספרדי.

* ב"מארקה" טוענים שברצלונה עושה בימים האחרונים מאמצים מיוחדים כדי להחזיר את הבן האובד טיאגו. על פי הדיווח באיירן מינכן מוכנה למכור את הקשר, אבל מה שהופך את העניינים למעט יותר מסובכים היא הלחץ שג'ולן לופטגי מפעיל על ריאל מדריד כדי להחתים אותו לפני ברצלונה.

* השיחות בין ארתורו וידאל לאינטר ובין באיירן מינכן לאינטר תופסות תאוצה. הקבוצה ממילאנו תנסה לצרף אותו כבר בימים הקרובים, זאת אחרי שתגיע לסיכום המיוחל עם אלופת גרמניה.

* לפי דיווח ב"אה בולה" הפורטוגלי, סביליה מגששת אצל חלוץ נבחרת קמרון, ונסן אבובקאר. פורטו לא תוותר על שירותיו תמורת פחות מ-20 מיליון יורו.

* טוטנהאם מכינה חלופות למקרה שמוסא דמבלה יעזוב (הוזכר כמועמד לאינטר וליון), ומאוריסיו פוצ'טינו שם עין על ז'ופרה קונדוגביה. הקשר האחורי הצרפתי שייך לולנסיה, שמימשה לפני כמה שבועות את אופציית הרכישה מאינטר.

* אחרי שבועות של שמועות על מעבר, מיראלם פיאניץ' מנהל מגעים לחתימה על חוזה חדש ביובנטוס. הגברת הזקנה מציעה לו הסכם עד 2023, במסגרתו ירוויח 7 מיליון יורו לעונה.

* נשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, הצהיר שקבוצתו מנסה לרכוש את מתאו דרמיאן ממנצ'סטר יונייטד, אבל פסל מכל וכל אפשרות חזרה של גונסאלו היגואין.

* סבב המגנים הימניים בעיצומו: אחרי שסוכמה העברת שימה ורסאלקו מאתלטיקו מדריד לאינטר, הקבוצה הספרדית תנסה לצרף את סנטיאגו אריאס מפ.ס.וו איינדהובן.

* ליון מעוניינת בבלם קריסטל פאלאס, ממאדו סאקו. בין הקבוצות לא צפוי מו"מ מפרך (קרובות לסיכום על 13 מיליון יורו), אבל הבלם הצרפתי יצטרך להנמיך את הדרישות שלו כדי לעבור לליון.

* רומא שממשיכה לחפש שחקן כנף בעקבות ההברזה של מלקום, הפנתה את תשומת ליבה לניקולא פפה. שחקנה של ליל כבש 13 שערים בעונה שעברה, אחרי שנרכש תמורת 10 מיליון יורו מאנז'ה.

* גובר הלחץ במנצ'סטר יונייטד מההתנהגות העצבנית של ז'וזה מוריניו, לשחקנים "מתחיל להימאס". לידיעה המלאה

טיאגו אלקנטרה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
המאבק נמשך. טיאגו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully