וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.7: "אינטר סיכמה עם אתלטיקו את עסקת ורסאלקו"

המגן הקרואטי יעבור תמורת 24.5 מיליון יורו, מהם 6.5 מיליון כדמי השאלה לעונה הראשונה. טוכל משוכנע שקבאני יישאר בפ.ס.ז', לוקא דין עובר לאברטון, ויטסל יגיע לבדיקות בדורטמונד

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* אקס פורטו, מנצ'סטר יונייטד ונבחרת ברזיל, אנדרסון, חתם לשלוש שנים באדנה דמירספור מליגת המשנה בטורקיה. הקשר בן ה-30 שוחרר מאינטרנסיונאל בינואר ומאז היה בלי קבוצה.

* ראיו וייקאנו, העולה החדשה ללה ליגה, שאלה לעונה אחת את המגן לואיס אדבינקולה, שחקן נבחרת פרו המגיע מטיגרס המקסיקנית ונחשב לכדורגלן המהיר בעולם. מי שייאבק איתו על העמדה יהיה טיטו בן ה-33, ששיחק בקבוצה בין השנים 2009 ל-2016 וחזר עם חוזה לעונה אחת אחרי שנה וחצי בלגאנס.

* פולהאם הודיעה שרכשה את חלוץ ניוקאסל אלכסנדר מיטרוביץ'. הסרבי, שנרכש תמורת 22 מיליון ליש"ט, חתם לחמש שנים וקיבל את החולצה מספר 9. החלוץ בן ה-23 הושאל לקבוצה מקרייבן קוטג' בחצי העונה החולפת, כבש 12 שערים והיה שותף לעלייה שלה לפרמיירליג. "אני שמח מאוד, מאושר וגאה שוב להיות פה כשחקן פולהאם. אני אוהב מאוד את האוהדים, הם מדהימים ויש לי חיבור טוב איתם".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
קיילור נבאס: "טיבו קורטואה? אני רגוע לחלוטין, יש לי חוזה לעוד שנתיים"
דייגו סימאונה חוזר בו: "הייתי בוחר בליאו מסי לפני כריסטיאנו רונאלדו"
ג'יג'י בופון לא יהיה שוער ראשון בפ.ס.ז'? טוכל: "יש לנו שלושה שוערים מעולים"

שמועות

* תומאס טוכל התייחס לשמועות שקושרות בין ריאל מדריד לחלוץ פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני. מאמן אלופת צרפת התייחס לשאלה אחרי שקבוצתו ניצחה 2:3 את אתלטיקו מדריד במשחק הכנה: "אני חושב שהוא הולך להישאר בפריס סן ז'רמן, אף אחד לא אמר לי משהו ואני חושב שהוא הולך להישאר. דיברתי איתו רק לאחרונה והוא לא הביע שום רצון לעזוב את הקבוצה".

* על פי "סקיי ספורטס איטליה", אינטר סיכמה עם אתלטיקו מדריד את עסקת שימה ורסאלקו. מגן נבחרת קרואטיה יעבור לנראזורי תמורת 24.5 מיליון יורו - 6.5 כדמי השאלה לעונה הראשונה ו-17.5 כדמי העברה בקיץ הבא ועוד חצי מיליון יורו כדמי סולידריות.

* אחרי עונת השאלה ביובנטוס, בנדיקט הובדס צפוי לעבור בימים הקרובים משאלקה ללוקומוטיב מוסקבה תמורת חמישה מיליון יורו. המנהל המקצועי של שאלקה כריסטיאן היידל אישר ואמר: "בנה יעבור בימים הקרובים בדיקות רפואיות בלוקומוטיב מוסקבה". הובדס, אלוף עולם מ-2014, יחזור לשתף פעולה עם ג'פרסון פרפאן, איתו שיחק בשאלקה בין 2015-2008.

* "נקודת רתיחה" במנצ'סטר יונייטד בעקבות המתיחות בין המאמן ז'וזה מוריניו למנכ"ל אד וודוורד על מדינות הרכש בקיץ. לידיעה המלאה

* סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' נעדר מהבדיקות הרפואיות של פתיחת העונה של לאציו, ועורר לא מעט שמועות באיטליה. הקשר הוזכר כמבוקש על ידי הגדולות של אירופה (יונייטד, ריאל, צ'לסי), אבל סוכנו של הסרבי בן ה-23 מתעקש: "היחסים עם לאציו מצוינים, הוא החמיץ את הטיסה בגלל פקק תנועה בבלגראד, הוא יגיע מחר ויחל בהכנות".

* צ'לסי החליטה לא לחדש את השיחות עם ריאל מדריד על המעבר של טיבו קורטואה עד שהיא לא מוצאת לו תחליף בין הקורות. ריאל מדריד העריכה את מחירו של קורטואה ב-35 מיליון יורו, הבלגי הביע את רצונו לשוב למדריד, אבל כרגע נראה שהוא יחל את העונה בלונדון. יש לציין שבקיץ הבא הוא יהפוך לשחקן חופשי. כמו כן, באנגליה דיווחו אתמול שריאל מדריד תרצה להיכנס עם צ'לסי למשא ומתן על שחקן אחר - וויליאן הברזילאי.

* "אס" מדווח על פרשה חדשה בריאל מדריד: "תיק קובאצ'יץ'". הקשר הקרואטי מתאו קובאצ'יץ' הודיע למאמן הבלאנקוס לופטגי ולחבריו לקבוצה שהוא רוצה לעזוב, אבל לריאל יש תוכניות אחרות, הכריזה שהוא לא למכירה ודוחה את ההצעות עליו.

* באיטליה מתעקשים: מילאן צפויה להגיש הצעה על אנטוניו קונטה לאימון הקבוצה על סך 6 מיליון יורו לעונה, והוא יחליף את ג'נארו גאטוזו. לאחרונה המנהל המקצועי של מילאן, לאונרדו, טען שמעמדו של גאטוזו יציב.

* ליברפול קיבלה את ההצעה של רוזנבורג על פדרו צ'יריבייה, והקשר הספרדי בן ה-21 צפוי לעבור לרוזנבורג תמורת 3.5 מיליון יורו.

* נשיא נאפולי מאשר: הגשנו הצעה למנצ'סטר יונייטד על עסקת השאלה עם אופציית רכישה על המגן מתאו דרמיאן.

* אברטון מגיבה לשמועות ולביקוש, ותציע חוזה חדש לשוער הקבוצה ג'ורדן פיקפורד, שהפך לגיבור אנגלי ושחקן מבוקש אחרי המונדיאל.

עוד באותו נושא

"ריאל מדריד נכנסה למירוץ אחרי וויליאן", ברצלונה ספגה מכה

לכתבה המלאה
שחקני צ'לסי אדן הזאר, טיבו קורטואה. GettyImages
צ'לסי לא תוותר עליהם בקלות. קורטואה והזאר/GettyImages

* נבחרת קמרון אישרה שהיא מנהלת מגעים עם סוון גוראן אריקסון. השבדי בן ה-70 עשוי להתמנות במקום הוגו ברוס. "אחרי שבילה ביאנודה במשך 72 שעות, סוון גוראן אריקסון עזב ביום שבת", נכתב בחשבון הטוויטר של ההתאחדות הקמרונית, "המאמן השבדי הוזמן לקמרון כדי שנוכל לדון איתו במינויו לנבחרת. אחרי הראיון עם סוון גוראן אריקסון ולאור המועמדים האחרים, ההתאחדות הקמרונית תודיע בימים הקרובים על ההחלטה שלה".

* ב"דון באלון" הספרדי מדווחים שריאל מדריד נכנסה לתמונה בעניינו של הארי מגווייר בלמה של לסטר ונבחרת אנגליה והיא תנסה להקדים את מנצ'סטר יונייטד בהחתמתו. לסטר דורשת עבורו לא פחות מ-80 מילין יורו.

* בצרפת מדווחים שפלוריאן תובאן לוחץ על ראשי מארסיי להחתים את אוליבייה ז'ירו חלוץ צ'לסי ונבחרת צרפת.

* האם דייגו סימאונה ירכוש את בנו ג'יו סימאונה מפיורנטינה? על פי "ספורט" הקטלאני, אתלטיקו מדריד הגישה הצעה בסך 40 מיליון יורו כדי לצרף את הבן של המאמן הארגנטינאי.

* לוקא דין, המגן השמאלי הצרפתי של ברצלונה, עזב את מחנה האימונים של קבוצתו בארה"ב וצפוי להגיע לאנגליה כדי להשלים את המעבר לאברטון תמורת 20 מיליון יורו.

* גם אלש וידאל צפוי להיפרד מברצלונה בקרוב. המגן הימני כל כך רוצה לעזוב (אמור לחזור לסביליה) עד כדי כך שנתפס במצלמות הטלוויזיה לאחר המשחק של קבוצתו בפסדינה כשהוא עולה בטעות על האוטובוס של היריבה טוטנהאם. "ארזתי מוקדם מדי", אמר בתגובה לקטע המשעשע (וידאו למטה).

* אקסל ויטסל, קשר נבחרת בלגיה בן ה-29 ששיחק בשנה וחצי האחרונות בטיאנג'ין הסינית, יגיע לבדיקות רפואיות לפני חתימה בדורטמונד, שתשלם עליו 20 מיליון יורו.

* מי שרוצה לעזוב את דורטמונד לאור הגעתו של ויטסל הוא יוליאן וייגל בן ה-22, שהגיע לסיכום עקרוני עם פריס סן ז'רמן. הבעיה: קבוצתו לא מעוניינת למכור כרגע, אלא רק אחרי צירוף קשר נוסף.

* שבוע לאחר הדיווחים בצרפת על כך שסיכם בפריס סן ז'רמן, "פריס יונייטד" מדווח כי אנגולו קאנטה ביטל את הפגישה עם אנשי אלופת צרפת וכי הוא מעדיף להישאר בצ'לסי.

* פולהאם רוצה לחזק את מרכז השדה לקראת חזרתה לפרמיירליג ועל פי "יאהו ספורטס צרפת", פנתה לוולפסבורג כדי לרכוש את הקשר הצרפתי ז'וסואה גילאבוגי.

* רומא ממשיכה לחפש אלטרנטיבה למלקום שחמק לה מבין הידיים ועבר לברצלונה. אחרי חואן קואדרדו מיובנטוס, באיטליה מדווחים כי הג'אלורוסי נפגשו עם סוכנו של סוסו, שחקן הכנף הספרדי של מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully