וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון לא יהיה שוער ראשון? טוכל: "יש לנו שלושה שוערים מעולים"

מאמן פריס סן ז'רמן הפתיע כשסיפר שעמדת השוער של אלופת צרפת פתוחה לחלוטין: "מאמן השוערים יקבל את ההחלטה". בופון: "עזבתי את איטליה אחרי 40 שנה, זה מיוחד. אני מרגיש מצוין"

עריכת וידאו: מתן חדד

ג'אנלואיג'י בופון הפתיע רבים כשעבר הקיץ, בגיל 40, מיובנטוס לפריס סן ז'רמן. השוער האיטלקי הגיע במטרה להיות השוער הראשון של הפריסאים, אך מאמנו תומאס טוכל הפתיע כשסיפר שעמדת השוער הראשון של אלופת צרפת פתוחה לחלוטין, וכי ההחלטה תתקבל בסמוך לפתיחת העונה. "התחרות רצינית, יש לנו שלושה שוערים פשוט מעולים", אמר המאמן הגרמני, שהוסיף: "מוקדם מדי להכריע מי יהיה השוער, בשביל זה אנחנו מתאמנים ומקיימים משחקי הכנה. מי שיקבל את ההחלטה יהיה מאמן השוערים ג'יאנלוקה ספינאלי".

פריס מחזיקה גם בשוער הגרמני קווין טראפ ובאלוף העולם הטרי אלפונס אראולה, ששימש כשוער ראשון בעונה שעברה. בופון לא הרשים יתר על המידה במשחקי ההכנה של הפריסאים עד כה, שהסתיימו בהפסדים 3:1 לבאיירן מינכן ו-5:1 לארסנל. לזכותו של האיטלקי ייאמר שהוא הוחלף במצב של 1:1 נגד הגרמנים, ובמצב של 3:1 נגד האנגלים. פריס גם שיחקה עם המון שחקנים צעירים שלא צפויים להיות חלק מהסגל בעונה הקרובה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מי תזכה באליפות בליגות הבכירות באירופה? סוכנויות ההימורים מעריכות
טוכל: "ראביו צריך להתאים את עצמו אלינו, אחרת שיחפש אתגר אחר"

תומאס טוכל מוצג כמאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
רוצה לתת הזדמנות לכל השוערים שלו. תומאס טוכל/רויטרס

טוכל אמנם לא מבטיח לבופון את המקום בשער, אך הוא מאושר מהצטרפותו: "יש לו אישיות נהדרת, אני שמח שיש לי שחקן כזה בסגל. הוא מנהיג מלידה ומעלה את האיכות של כל השוערים שלנו. שלושתם נלחמים כדי לזכות בתפקיד והטוב ביותר יקבל אותו". בופון עצמו אמר: "אחרי 40 שנה באיטליה מדובר בשינוי מיוחד. הוא עוזר לי להשתפר כאדם וכשחקן, אני נהנה מזה מאוד. הדברים הולכים טוב, אני מרגיש טוב עם גופי, עם המאמן וחבריי לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully