וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תזכה באליפות בליגות הבכירות באירופה? סוכנויות ההימורים מעריכות

ברצלונה עדיין לפני ריאל מדריד בספרד, מנצ'סטר סיטי הפייבוריטית באנגליה (אבל ליברפול לפני יונייטד), רונאלדו בפער גדול מכל השאר באיטליה, ובצרפת ובגרמניה הפערים רק גדלים. כל היחסים

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

הליגות הגדולות של אירופה כבר באופק, הפרמיירליג תצא לדרך כבר בעוד 13 ימים, כך גם הליגה הצרפתית, בספרד ובאיטליה ייפתחו המשחקים שבוע לאחר מכן והבונדסליגה תצא לדרך ב-24 באוגוסט. בינתיים מעניין מאוד לבדוק במי סוכנויות ההימורים מאמינות כזוכות באליפות.

נתחיל מהפרמיירליג, שם סוכנויות ההימורים משוכנעות, לפחות נכון לעכשיו, שמנצ'סטר סיטי תזכה באליפות שנייה ברציפות ומעניקות לה יחס נמוך מאוד של 1.66 לזכות, בעוד אחריה ניצבת בפער די משמעותי לא אחרת מאשר ליברפול לה מעניקות הסוכנויות יחס של פי 4 לאליפות. מנצ'סטר יונייטד שלישית עם יחס של פי 7 במרבית הסוכנויות ואחריה צ'לסי עם יחסים שנעים בין 14-12, טוטנהאם חמישית עם יחסים שנעים בין 16-14 וארסנל שישית עם יחסים גבוהים במיוחד שעומדים על 25-22.

המועמדת הבכירה לרדת לצ'מפיונשיפ, לפי סוכנויות ההימורים, היא קרדיף, שמקבלת גם יחס של 1.66 לרדת ליגה. ממש מעט מאחוריה נמצאת האדרספילד הצנועה, שהצליחה לשרוד את העונה הנוכחית בצורה מרשימה מאוד. פולהאם היא השלישית מהבחינה הזו ועומד על יחס של כמעט פי 2 לרדת. אחריה מגיעות ווטפורד, ברייטון וברנלי.

עוד בנושא:
בספרד טוענים: "בייל הוא המרוויח הגדול מעזיבת רונאלדו"

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. אתר רשמי יובנטוס, אתר רשמי
סוכנויות ההימורים מאמינות בו. רונאלדו/אתר רשמי, אתר רשמי יובנטוס

בלה ליגה, הסוכנויות מאמינות כמובן בברצלונה ורובן מעניקות לה יחס של 1.8 לזכייה בתואר. עם זאת ולמרות עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד קרובה אליה מאוד ביחסים שקרובים ל-2 לזכייה בתואר. אתלטיקו מדריד שלישית עם יחסים שקרובים או עולים על פי 10. סביליה רביעית עם יחסים מטורפים שעומדים על למעלה מפי 100.

בליגה האיטלקית, יובנטוס היא כמובן המועמדת הבכירה והדי בלעדית לזכייה באליפות, בטח אחרי רכישתו של רונאלדו, והימור על זכייה שלה יעניק יחס נמוך מאוד של משהו כמו פי 1.4 בלבד. הרבה הרבה אחריה נמצאות נאפולי, רומא ואינטר, שכל אחת מהן מקבלת יחס שקרוב לפי 7. מי המועמד הבכיר של הסוכנויות לסיים כמלך השערים בליגה? ניחשתם נכון. כריסטיאנו רונאלדו עומד על יחס של פי 1.5 או 1.6 ברוב הסוכנויות, בעוד מאורו איקרדי מאינטר שני עם יחס שעולה על פי 6 וצ'ירו אימובילה מלאציו שלישי עם יחס של למעלה מ-10 ברוב הסוכנויות.

אגב, מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי התייחס להגעתו של רונאלדו והטירוף סביבו: "לכריסטיאנו יש המון ניסיון בינלאומי והוא יעזור לנו, אבל עלינו להיות זהירים. יש יותר מדי אופוריה סביבנו, וזה לא טוב. השנה הזאת תהיה יותר קשה מהקודמות. יריבות יהיו יותר אגרסיביות מולנו, כי ניצחנו הרבה משחקים ויש לנו שחקן מצוין כמוהו".

בגרמניה כמובן שבאיירן מינכן המועמדת הוודאית לזכייה באליפות ומרבית האתרים יעניקו לכם פחות מפי 1.5 לזכייה שלה בתואר נוסף. בורוסיה דורטמונד הרחק הרחק מאחור עם יחסים שקרובים לפי 8 בעוד ר.ב. לייפציג השלישית עם יחסים של פי 25 ומעלה. לאותם יחסים כמו של באיירן מינכן, ואפילו נמוכים יותר, זוכה פריס סן ז'רמן בצרפת, שם ליון היא המועמדת השנייה עם יחסים של בערך פי 12 ואחריה מונאקו ומארסיי (פי 14 עבור כל אחת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully