וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: "המתיחות בין ההנהלה לז'וזה מוריניו הגיעה לנקודת רתיחה"

באנגליה טוענים שהרמזים הביקורתיים שמוריניו שלח להנהלה אינם מקריים: המנכ"ל וודוורד מסרב להוציא כסף עד שהקבוצה לא תמכור שחקנים, והמאמן מתוסכל: "הוא נסדק, מראה שהוא לא מרוצה ותוקף את כולם"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

באנגליה טוענים כי קיימת מתיחות גדולה בין מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו לבין אד וודוורד, מנכ"ל הקבוצה. "דיילי מייל" מדווח ש"היחסים של מוריניו עם וודוורד נמצאים בשיא השפל, כשהשניים מסוכסכים על רקע המדינות הפיננסית של המועדון, במתיחות שהגיעה לנקודת רתיחה". על פי הדיווח, וודוורד מסרב לשחרר עוד כסף לרכש עבור הקבוצה, אחרי שבמהלך הקיץ יונייטד כבר הוציאה 70 מיליון ליש"ט - על הקשר הברזילאי פרד, המגן הימני הפורטוגלי דייגו דאלוט והשוער המחליף לי גרנט. וודוורד דורש שהקבוצה תמכור שחקנים לפני שתקנה.

עוד בנושא
מוריניו: "העברתי להנהלת יונייטד רשימת מועמדים. אי אפשר להחתים אפילו אחד?"
עוד ממוריניו: "במקום האוהדים לא הייתי קונה כרטיסים, הייתי הולך לים"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
לא נשמע נלהב במיוחד. מוירניו/AP

בשבת יונייטד הובסה 4:1 מול ליברפול במשחק ההכנה במישיגן, ואחריו מוריניו התלונן על העובדה שהוא לא קיבל את מבוקשו מההנהלה אחרי ש"כבר לפני כמה חודשים" העביר לה רשימת רכש. אומנם יונייטד נאלצת להסתדר בלי כוכביה הגדולים ששיחקו במונדיאל (פול פוגבה, רומלו לוקאקו, אשלי יאנג וג'סי לינגארד בין השאר צפויים לשוב בקרוב ולהצטרף לאימונים), אבל מוריניו מרגיש שהוא צריך עוד חיזוק.

כשנשאל מוריניו על אחד השמות שהוזכרו כמועמדים לקבוצה - הבלמים ג'רי מינה הקולומביאני והאנגלי הארי מגווייר - הוא ענה: "הייתי רוצה לצרף עוד שני שחקנים. אני חושב שאני לא אקבל שניים. אני חושב שככל הנראה אקבל אחד. והאחד הזה, לפני כמה חודשים נתתי לקבוצה שלי רשימה עם חמישה שמות. ואני מחכה לראות אם זה אפשרי לקבל את אחד השחקנים האלה. אם זה אפשרי, זה אפשרי. אם זה לא, אז לא. אם זה אפשרי, זה טוב. אם לא, אז נמשיך להילחם ולעבוד ולהאמין בשחקנים שיש לנו".

עוד באותו נושא

אלכס פרגוסון: "בלי הרופאים לא הייתי כאן היום. אחזור למגרשים"

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
סוכנויות היימורים מעריכות: הוא הראשון שיפוטר. מוריניו/GettyImages

על פי הדיווח, אחרי שנתיים שבהן הקבוצה השקיעה סכומי עתק בשוק, הגישה השתנתה: "אין ספק שליונייטד יש את האפשרות הכלכלית להעמיד הצעות בשוק ההעברות, והכתף הקרה שמקבל מורינוי לא קשורה לבעיות בתזרים. וודוורד קיבל החלטה לא להוציא עוד כסף, דבר שמרתיח את מוריניו". בטור פרשנות על המתיחות נכתב ש"מוריניו נסדק, מאמן יונייטד העצבני ממשיך להראות שהוא רחוק מלהיות מרוצה כשהוא תוקף את השחקנים ואת ההנהלה".

כזכור, מוריניו נשמע די ממורמר במסע של קבוצתו בארה"ב, ציין ש"אלה משחקים שלא שווה לראות", ואמר על הסגל שלו ש"זה לא הסגל שלי, אפילו לא 30 אחוז. חצי מהשחקנים האלו יהיו פה ב-9 באוגוסט". שחקן הקבוצה אנדר הררה אף הוסיף ואמר על העומס ש"זה נראה כמו משחקי חג המולד ולא קדם עונה".

יש לציין כי ב"גרדיאן" נכתב היום בדיוק הפוך, או כקונטרה לדיווחים הללו: "מנצ'סטר יונייטד מגבה את מוריניו, למרות התסכול שלו מהרכש. ההנהלה הודיעה למאמן שיש תקציב להחתמות ושלא צריך לחכות למכירה של שחקנים בשביל לקנות אחרים. מוריניו בעיקר מתוסכל מההיעדרות של השחקנים הבכירים אחרי המונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully