וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "העברתי להנהלת יונייטד רשימת מועמדים. אי אפשר להחתים אפילו אחד?"

מאמן השדים האדומים העביר מסר תקיף להנהלה אחרי התבוסה בידי ליברפול וביקר את ההחלטה לקיים את מסע המשחקים בארה"ב: "במקום האוהדים לא הייתי קונה כרטיסים, הייתי הולך לים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
העונה בפתח, וכאב הראש מתגבר. מוריניו הלילה/רויטרס

עוד פחות משבועיים נותרו עד למשחק פתיחת העונה של מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג, והמכונה של ז'וזה מוריניו נראית חורקת מאוד. הלילה (בין שבת לראשון) חתמו השדים האדומים את מסע המשחקים בארצות הברית עם הפסד 4:1 לליברפול, ששוב הדליק נורות אזהרה אצל המאמן. למרות שהעלה למשחק הרכב משני ודאג להנמיך ציפיות לפני שריקת הפתיחה כשאמר ש"זה ההרכב הראשון של ליברפול מול ילדי מנצ'סטר יונייטד", מוריניו נראה מאוכזב מאוד בסיום ושלח מסר להנהלה.

"לפני כמה חודשים העברתי להנהלה רשימה של חמישה שחקנים שהייתי רוצה לצרף לקבוצה. אני חושב שהגיוני לבקש שלפחות אחד מהם יחתום", אמר המאמן בכעס לאחר המשחק. מוריניו הדגיש שהוא רוצה לצרף לפחות עוד שני שחקנים בכירים, אולם הזמן סוגר על יונייטד. חלון ההעברות נסגר ב-9 באוגוסט, ולעת עתה לא נראה שיש משהו משמעותי על הפרק.

עוד בנושא

הבכורה המושלמת: גול במספרת לשאקירי, 1:4 מוחץ לליברפול על יונייטד
העברות בעולם: אסייר יראמנדי על הכוונת של ברצלונה, ז'ירו למארסיי?
מי תזכה באליפות בליגות הבכירות? סוכנויות ההימורים מעריכות

אנתוני מרסיאל, שחקני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מרסיאל/GettyImages

למוריניו הייתה גם ביקורת על מסע המשחקים לארצות הברית. למרות שבמשחק הלילה היציעים באצטדיון במישיגן היו גדושים בלמעלה מ-100 אלף צופים, המאמן הפורטוגלי טוען שהמשחקים לא היו אטרקטיביים. "אם הייתי אוהד יונייטד, לא הייתי מגיע למשחקים. האווירה הייתה נחמדה, אבל לא הייתי מבזבז על זה את כספי וזמני. צפיתי במשחק בין צ'לסי לאינטר מוקדם יותר ולפי כמות הצופים שהגיעו לאצטדיון ברור שרוב האנשים העדיפו ללכת לחוף הים".

מוריניו הגיע לארצות הברית עם סגל חסר למדי, ובמשחק הלילה חסר את פול פוגבה, מרואן פלאיני, ויקטור לינדלוף, מרכוס רשפורד, ג'סי לינגארד, נמניה מאטיץ' ואנטוניו ולנסיה. "מה שראיתם במשחקים האחרונים זאת לא הקבוצה שלי. רוב השחקנים האלה לא הולכים לשחק באופן קבוע במהלך העונה עצמה, חלקם אפילו לא יהיו בסגל. אין פה אפילו 30 אחוז מהכישרון שיש לי בסגל, ומי שכן נמצא פה הורג את עצמו לחינם. יש לי חמישה שחקנים מתים, תשושים מעייפות, רק בגלל שאכפת להם מהמועדון והם החליטו לתת הכל ולסכן את עצמם. הם לא רצו שנעלה הרכב של ילדים מול קבוצות כמו מילאן, ליברפול וריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully