וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האלופות: ברצלונה ניצחה את טוטנהאם, "בכורה מושלמת לארתור"

אלופת ספרד פתחה את הכנותיה לעונה החדשה עם ניצחון 3:5בפנדלים על הספרס (2:2 לאחר 90 דקות). הקשר הברזילאי שכבש זכה למחמאות. ליברפול ניצחה 1:4 את מנצ'סטר יונייטד, שער ובישול לשאקירי. 2:3 לסיטי על באיירן, פציעה מדאיגה למחרז

ג'רדאן שאקירי, ליברפול, חוגג. רויטרס
אם ככה זה ייראה כל העונה, יש הרבה למה לצפות. שאקירי חוגג/רויטרס

טורניר הראווה גביע האלופות סיפק הלילה (בין שבת לראשון) שלושה משחקים גדולים: ליברפול הביסה 1:4 את מחליפי מנצ'סטר יונייטד בבכורה חלומית של ג'רדאן שאקירי, מנצ'סטר סיטי גברה 2:3 על באיירן מינכן (אך נשארה מודאגת מפציעה של ריאד מחרז) וברצלונה ניצחה את טוטנהאם בפנדלים ונשארה מעודדת מהבכורה של ארתור.

עוד בנושא

אמש: ארסנל הביסה 1:5 את פריס סן ז'רמן, צמד לאלכסנדר לקאזט
מי תזכה באליפות בליגות הבכירות באירופה? סוכנויות ההימורים מעריכות
מוריניו: "העברתי להנהלת יונייטד רשימת מועמדים. אי אפשר להחתים אפילו אחד?"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
הרבה סיבות לדאגה. מוריניו/רויטרס

ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 1:4

לא פחות מ-101 אלף צופים גדשו את היציעים באצטדיון במישיגן וראו את המרסיסיידרס מספקים עוד הצגה מעוררת תיאבון. ז'וזה מוריניו העלה הרכב מחליפים ודאג לציין לפני המשחק ש"זה ההרכב הראשון של ליברפול מול ילדי מנצ'סטר יונייטד (בפועל הגיל הממוצע של 11 שחקניו היה 25, רק שנה יותר מהממוצע בהרכב של ליברפול), ואכן עבור החבורה של יורגן קלופ זה נראה כמו משחק ילדים. מוחמד סלאח סיכן את השער כמה וכמה פעמים לפני שסחט פנדל בדקה ה-28, אותו סאדיו מאנה תרגם לשער הראשון מהנקודה הלבנה. אנדראס פריירה עוד איזן בבעיטה חופשית מצוינת (31), אבל עם פתיחת המחצית השנייה קלופ העלה את ג'רדאן שאקירי להופעת בכורה, ושם יחסי הכוחות השתנו לחלוטין. הקשר השוויצרי בישל לדניאל סטארידג' במתפרצת (64), ראה את שיי אוג'ו כובש פעם נוספת מהנקודה הלבנה אחרי עוד עבירה שלומיאלית בהגנת יונייטד, וקינח במספרת מופלאה מתוך הרחבה בדקה ה-82, היישר לחיבורים. ליברפול מסיימת את הטור בארצות הברית עם ניצחון שני רצוף על יריבה ישירה בפרמיירליג (אחרי 1:2 על מנצ'סטר סיטי).

עוד באותו נושא

אמש בגביע האלופות: ארסנל הביסה 1:5 את פריס סן ז'רמן, צמד ללקאזט

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר סיטי ריאד מחרז פצוע. GettyImages
יחמיץ את פתיחת עונת הפרמיירליג? מחרז פצוע/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - באיירן מינכן 2:3

ניצחון ומהפך נאה לתכולים במיאמי, במשחק שממנו תזכור למרבה הצער בעיקר את הפציעה המדאיגה של ריאד מחרז, שסובב את הקרסול בדקות הראשונות, נאנק מכאבים והוחלף בדקה ה-27. הבווארים ניצלו את עד תום את הקשיים של סיטי במחצית הראשונה, מריטאן שבאני הצעיר (15) ואריאן רובן הוותיק (24) כבשו, אבל למחצית השנייה רק הקבוצה של פפ גווארדיולה הופיעה, בעיקר בזכות המחליף ברנרדו סילבה. בסמוך להפסקה הקשר צימק, בדקה ה-51 לוקאס נמצ'ה הצעיר השווה, ובחלוף 19 דקות ברנרדו סילבה השלים מהפך וקבע את תוצאת המשחק עם ביצוע נאה.

מאמן מנצ'סטר סיטי חוגגים עם ברנרדו סילבה. רויטרס
מצטיין המהפך: ברנרדו סילבה. שחקני סיטי חוגגים/רויטרס

ברצלונה - טוטנהאם 2:2 (3-5 לברצלונה בפנדלים)

ברצלונה המתחדשת פתחה את ההכנות שלה לעונה החדשה ללא 12 הנציגים שלה במונדיאל ובלי פאקו אלקאסר הפצוע, אך הציגה לראווה את שחקני הרכש קלמנט לנגלה, ארתור ו"המחטף" מרומא מלקום ששולב כמחליף. בשורות טוטנהאם חסרו אלוף העולם הטרי הוגו לוריס וגם נציגי נבחרת אנגליה למונדיאל. מי שדווקא פתחו בהרכב הספרס היו כריסטיאן אריקסן וסון יונג מין. מוניר אל חדאדי העלה את ברצלונה ליתרון בדקה ה-15 אחרי בישול של ראפיניה. בדקה ה-29 אלופת ספרד חגגה את השני שלה עם שער בכורה נהדר של ארתור אחרי עוד בישול של ראפיניה. טוטנהאם השיבה אש במחצית השנייה כשסון יונג מין (73) וז'ורז' קווין - נ'קודו (75) בצמד שערי בזק השוו את התוצאה והמשחק הוכרע מהנקודה הלבנה. שם ברצלונה הייתה חדה יותר, כבשה את כל חמשת הפנדלים שלה וחגגה ניצחון. מי שהכי הרשים מבין שחקני הרכש של בארסה הוא ארתור, שהפגין ניצוצות ואותת כי יש לו פוטנציאל להפוך לשחקן משמעותי במועדון. גם הפרשנים בספרד התלהבו וכינו את ההופעה של ארתור כ"בכורה מושלמת".

ארתור, שחקן ברצלונה. רויטרס
בכורה מרשימה. ארתור/רויטרס

* ויין רוני כבש הלילה את שערו הראשון בליגת ה-MLS בניצחון קבוצתו די סי יונייטד 1:2 על קולורדו ראפידס. רוני שימש לראשונה כקפטן והכניע את חברו לשעבר למנצ'סטר יונייטד טים הווארד בדקה ה-33 של המשחק. בהמשך רוני נפגע בפניו וירד לקבל טיפול רפואי כשהוא מדמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully