וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע האלופות: ארסנל ניצחה 1:5 את פריס סן ז'רמן, צמד ללקאזט

התותחנים עלו בהרכב חזק מול הרכב שולי של הצרפתים, וניצחו בזכות אוזיל (13), לקאזט (67 ו-71), הולדינג (88) ואנקטייה (95). יובנטוס, עדיין ללא רונאלדו, ניצחה בפנדלים את בנפיקה

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. רויטרס
אוזיל חוגג עם אובמיאנג/רויטרס

טורניר הראווה גביע האלופות נמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים. בראשון הצליחה ארסנל לנצח 1:5 את פריס סן ז'רמן החסרה. לאחר מכן יובנטוס ניצחה 2:4 בדו קרב פנדלים את בנפיקה אחרי 1:1 ב-90 דקות. צ'לסי משחקת נגד אינטר.

שחקני ארסנל חוגגים, אלכסנדר לקאזט. רויטרס
לקאזט חוגג עם חבריו/רויטרס

ארסנל - פריס סן ז'רמן 1:5

התותחנים עלו בהרכב חזק מאוד, שכלל בין היתר את ברנד לנו, הקטור ביירין, שקודרן מוסטפי, סוקרטיס, סיאד קולשינאץ, מוחמד אלנני, מסוט אוזיל, אלכס איוובי, הנריך מחיטריאן ופייר אמריק אובמיאנג, והצליחו לגבור על אלופת צרפת שעלתה בהרכב משני לחלוטין ונטול מרבית הכוכבים. ג'אנלואיג'י בופון אמנם פתח בשער, גם אדריאן ראביו עלה ב-11 כמו כריסטופר אנקונקו הכישרוני, אבל פרט לכך תומאס טוכל בחר בהרכב משני בין היתר מכיוון שרבית מכוכביו עדיין בחופש אחרי המונדיאל.

התותחנים עלו ליתרון בדקה ה-13 כשפייר אמריק אובמיאנג נשלח בכדור עומק, יישר למרכז ומסוט אוזיל דחק מקרוב פנימה את ה-0:1. הפריסאים הצליחו לאזן בדקה ה-60 כשכריסטופר אנקונקו בעט פנימה מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה ברחבה וזה 1:1. ארסנל לא ויתרה וכבשה את השני בדקה ה-67 כשאלכסנדר לקאזט המשיך בנגיעה פנימה אחרי מסירת רוחב יפה של אמיל סמית' רואו (שחוגג היום 18) וקבע 1:2. בדקה ה-71 כבש לקאזט את השני שלו והשלישי של ארסנל עם נגיחה מקרוב אחרי יציאה לא טובה של ג'אנלואיג'י בופון, 1:3 ארסנל. רוב הולדינג השלים עם נגיחה קשתית מ-12 מטר בערך בדקה ה-88 וזה 1:4. בדקה ה-95 הגיע השער האחרון כשאדי אנקטייה נשלח במסירת עומק, הסתובב ובעט לפינה הרחוקה, 1:5.

עוד באותו נושא

גרמניה האחרת: הפרישה של מסוט אוזיל היא הרבה מעבר לסיפור ספורט

לכתבה המלאה
שחקני יובנטוס. AP
שחקני יובה חוגגים/AP

בנפיקה - יובנטוס 1:1 (4:2 בדו קרב פנדלים)

הפורטוגלים לא הצליחו לנצח את הגברת הזקנה, שעדיין משחקת כמובן ללא כריסטיאנו רונאלדו, שיצטרף אליה לאימונים רק ביום שני. אלכס גרימאלדו כבש את השער הראשון במשחק הדקה ה-66 ועוד איזה שער זה היה. הספרדי בן ה-22 בעט כדור חופשי פשוט מושלם מ-23 מטר מצד ימין היישר לחיבורים של וויצ'ק שצ'סני, 0:1 לבנפיקה. לוקה קלמנצה הצליח להשיג את השוויון בדקה ה-84. המגן קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, חתך למרכז ועם רגל שמאל בעט חזק למשקוף ופנימה את ה-1:1. יובה שיחקה בהרכב משני כששצ'סני, סמי חדירה, מיראלם פיאניץ', קלאודיו מרקיזיו, ג'ורג'ו קייליני וז'ואאו קאנסלו היו השחקנים המרכזיים שכן עלו ב-11. המשחק הלך לדו קרב פנדלים, שם הצליחה יובנטוס לנצח 2:4 כשז'ונאס וז'ואאו פליקס מחמיצים בבנפיקה

פדרו שחקן צ'לסי חוגג עם חבריו. רויטרס
פדרו חוגג/רויטרס

צ'לסי - אינטר 1:1 (4:5 בתום דו קרב פנדלים)

הבלוז הצליחו להשיג ניצחון בתום דו קרב פנדלים. פדרו העלה אותם ליתרון בדקה השמינית, רוברטו גליארדיני הצליח לאזן בדקה ה-49. שתי הקבוצות ביצעו המון חילופים במהלך המשחק, כצפוי, ולא הצליחו להכריע אותו ב-90 דקות. ז'ורז'יניו, דני דרינקווטר, ויקטור מוזס, טמי אברהם וססאר אספיליקווטה כבשו מהנקודה הלבנה, בעוד מילאן סקריניאר החמיץ בצד השני. צ'לסי עלתה בהרכב חסר מאוד, אבל עם מרכוס אלונסו, דויד לואיז, דוידה זפאקוסטה, ז'ורז'יניו, ססק פברגאס, רוס בארקלי, אלברו מוראטה ופדרו ב-11. אצל אינטר פתחו יסמין הנדאנוביץ', סטפן דה פריי, אנטוניו קנדרבה ומאורו איקרדי.

*** תומר חמד שיחק 16 דקות במדי ברייטון, שהשיגה בדקה האחרונה 1:1 במשחק ההכנה שלה מול בירמינגהאם מליגת המשנה. בירם כיאל לא נכלל בסגל, בעוד חברו החלוץ נכנס בדקה ה-74 וראה את קשר הרכש איב ביסומה כובש שער נהדר בכדור חופשי בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully