וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.7: "ריאל מדריד נכנסה למירוץ אחרי וויליאן", ברצלונה ספגה מכה

באנגליה טוענים: ריאל מציעה 100 מיליון ליש"ט על וויליאן וקורטואה, צ'לסי שוקלת בחיוב. לבנדובסקי "לא ויתר על החלום" לשחק בריאל, שני שחקנים שברצלונה רצתה למכור נפצעו לה במחנה, רומא מצאה תחליף חדש למלקום?

one

העברות

* ורדר ברמן הודיעה על צירופו של קלאודיו פיסארו בן ה-39. זו תהייה הקדנציה הרביעית של החלוץ הוותיק בשורות ורדר אותה עזב רק בקיץ שעבר. בעונה שעברה שיחק הפרואני בקלן.

* בלם נבחרת מרוקו, יאסין מרייח, עבר מספקסיאן לאולימפיאקוס. היוונים שילמו 2 מיליון יורו ומרייח חתם לארבע שנים. היוונים החתימו גם את ואסיליס טורוסידיס הוותיק, שסיים את חוזהו בבולוניה.

* הקשר המבטיח אנג'לו אראוס עבר מאוניברסידד דה צ'ילה לקורינתיאנס תמורת 4.3 מיליון יורו. אראוס בן ה-21 ערך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת של צ'ילה לפני כחודשיים.

* ריאל ויאדוליד שחזרה לליגה הבכירה בספרד, צירפה את שחקן הכנף קקו (26) בהשאלה ממלאגה.

עוד בנושא:

דיווח: ריאל מדריד יורדת מאדן הזאר
גונסאלו היגואין מתקרב לצ'לסי
ארסנל הביסה את פ.ס.ז' 1:5

שמועות

* "דיילי מייל" מדווח הערב: "ריאל מדריד נכנסת למירוץ אחר וויליאן. צ'לסי שוקלת ברצינות הצעה של 100 מיליון ליש"ט מאלופת אירופה שכוללת גם את הברזילאי וגם את השוער טיבו קורטואה". כזכור, בארסה רצתה את וויליאן, אבל צ'לסי דרשה 70 מיליון ליש"ט והעסקה נפלה. קורטואה כבר הביע את רצונו לעבור למדריד.

* ב"מארקה" טוענים: "רוברט לבנדובסקי בטירוף על ריאל מדריד", כך על פי מקורבים לחלוץ הפולני של באיירן מינכן, ש"עדיין לא ויתר על החלום לעבור לבלאנקוס". הבעיה היא שבאיירן לא מוכנה לשחררו כרגע, בעוד "ריאל מדריד לא מוכנה לבצע עסקאות משוגעות", למרות שאיבדה את רונאלדו.

* ב"דיאריו גול" מדווחים שברצלונה הולכת בכל הכח על כריסטיאן אריקסן, כוכבה הגדול של טוטנהאם ונבחרת דנמרק. המוקש: גם ריאל מדריד מתעניינת בשחקן עליו דניאל לוי הבעלים של הספרס דורש 150 מיליון יורו. האם אנחנו בדרך לעוד מאבק ישיר בין שתי האימפריות על שחקן על?

* עם זאת, בארסה ספגה מכה להמשך החלון: אנדרה גומש נפצע במשחק מול טוטנהאם וייעדר חודשיים. דניס סוארס נפצע גם הוא וייעדר מספר שבועות. שני השחקנים היו אמורים לעזוב והיו סביבם לא מעט ספקולציות ושמועות כקלפי מיקוח, אבל כעת, לפחות בכל הנוגע לסוארס (שקושר לארסנל ויובנטוס), לא ברור אילו עסקאות בארסה תוכל להוציא עליהם.

* באיטליה מדווחים שרומא מציעה לסביליה 23 מיליון יורו עבור הקשר האחורי הצרפתי סטיבן אנזונזי. האנדלוסים דורשים 30 מיליון יורו עבור הקשר בו מעוניינת גם ברצלונה.

* כמו כן, באיטליה טוענים שרומא רוצה גם את חואן קואדראדו, הקולומביאני של יובנטוס, ככל הנראה כמחליף באגף הימני במקום מלקום ש"נחטף" לברצלונה.

* בצהובון "דון באלון" טוענים שארנסטו ואלוורדה וחלק גדול משחקני ברצלונה רוצים שאסייר יראמנדי יגיע לקבוצה מריאל סוסיאדד. האתגר הגדול על פי הדיווח: לשכנע אותו להפוך משחקן מפתח בסן סבסטיאן, לשחקן ספסל/רוטציה בקאמפ נואו.

* לוקא דין נמצא מרחק נגיעה ממעבר לאברטון. לפי התקשורת הקטלאנית, מגן ברצלונה כבר הגיע לסיכום עם הטופיז. בין הקבוצות כבר הושג סיכום והצרפתי יוצג השבוע.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
באיירן לא רוצה לשחרר, ריאל לא רוצה להשתגע. לבנדובסקי/רויטרס

* בתקשורת האנגלית מדווחים שווסטהאם הגישה לבשיקטאש הצעה משודרגת בניסיון לרכוש את בלם נבחרת קרואטיה דומאגיו וידה.

* בטורקיה מדווחים שמילאן וגלאטסראיי סיכמו על מעבר של אנדרה סילבה לקבוצה מאיסטנבול בהשאלה. חלוץ נבחרת פורטוגל כבש רק שני שערים בסרייה A בעונה שעברה.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", פארמה רוצה לצרף את מריו באלוטלי ומוכנה להציע לניס כ-5 מיליון יורו.

* באלוטלי ניצב על הכוונת של מארסיי, אבל העסקה נתקלת זה זמן רב בבעיות ועכשיו רודי גרסיה סימן מטרה חדשה: אוליבייה ז'ירו.

* אחרי שהוזכר כמועמד ללא מעט קבוצות ברחבי אירופה, בתקשורת האנדלוסית טוענים שאלש וידאל קרוב לחזרה דווקא לסביליה תמורת 9 מיליון יורו. סביליה מכרה אותו לברצלונה תמורת 17 מיליון יורו לפני שלוש שנים.

* ניוקאסל קיבלה את הצעת פולהאם על אלכסנדר מיטרוביץ': 22 מיליון ליש"ט. הסרבי אמור לעבור לקוטג'רז בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully