וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.7: "ריאל מדריד יורדת מעסקת אדן הזאר", גונסאלו היגואין מתקרב לצ'לסי

אלופת אירופה נרתעת מהמחיר על הבלגי והחליטה "לבנות על איסקו", יובנטוס וצ'לסי בדרך לעסקה גדולה ומורכבת, ברצלונה ממשיכה לשחרר שחקנים והולכת על אנזונזי, שני החתמות ללאציו

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

העברות

* מאמן לאציו סימונה אינזאגי מאשר את ההחתמה של שני שחקנים חדשים בקבוצה: הקשר הקרואטי מילאן באדל, 29, שמגיע כשחקן חופשי מפיורנטינה, וחואקין קוראה, 23, הקשר ההתקפי הארגנטינאי, שמגיע מסביליה תמורת 16 מיליון יורו. "קוראה יחליף את פליפה אנדרסון", אמר, "הוא צעיר ויש לו את הכישרון".

* אלאבס רכשה ב-3 מיליון יורו את שחקן הכנף פטריק טוומאסי מאסטנה הקזחית. הגנאי בן ה-24 חתם לארבע שנים.

* ראיו וייקאנו שילמה 1.5 מיליון יורו לאלמריה עבור החלוץ חוסה אנחל פוסו, שחתם על חוזה עד 2023.

* ויאדוליד, עוד קבוצה שחזרה ללה ליגה, שאלה מלבנטה את שחקן הכנף איבי לופס בן ה-24 וממלאגה את קקו בן ה-26.

* אלקמאר שילמה 2.3 מיליון יורו לדן האח כדי לרכוש את החלוץ הנורבגי ביורן יונסן בן ה-26, שחתם לארבע שנים.

* נאנט רכשה ב-4 מיליון יורו את הקשר הברזילאי לוקאס אוונגליסטה מאודינזה, החתימה אותו לחמש שנים ופרסמה סרטון הצגה משובח.

* מארסיי מכרה את הבלם הברזילאי דוריה (23) לסנטוס לגונה המקסיקנית. סכום ההעברה מוערך בכ-2 מיליון יורו.

* סמפדוריה החתימה לחמש שנים את הקשר בן ה-18 מוחמד בהלולי, אחיו של פארס בהלולי שגדל בליון.

* מץ שאלה מצ'לסי את הקשר ויקטוריאן אנגבן לעונה אחת עם אופצייה לרכישה. שחקן נבחרת חוף השנהב (21) שיחק בעונה שעברה בבוורן הבלגית.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
"גארת' בייל הוא היורש של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד"
מארק האמשיק: "רונאלדו לא מעניין אותי. אנצ'לוטי שיכנע אותי להישאר"

שמועות

* ב"דיילי מייל" מדווחים שמאוריציו סארי מאמנה החדש של צ'לסי רוצה להעניק את סרט הקפטן לאדן הזאר בניסיון לשכנע אותו להישאר ולא לעזוב לריאל מדריד.

* חאמס רודריגס התייחס לכל השמועות סביב עתידו ואמר: "יש הרבה שמועות, אבל אני חושב רק על באיירן מינכן. העונה הראשונה שלי בבאיירן הייתה כיף גדול. בעונה הזו אני רוצה לזכות בכל תואר אפשרי עם באיירן".

* בעקבות זאת, ולאור הדיווחים שצ'לסי תדרוש על הזאר 200 מיליון ליש"ט, "אס" הספרדי טוען היום ש"ריאל מדריד יורדת מעסקת הזאר, וצפויה להעניק לאיסקו את המפתחות".

* בתקשורת הספרדית מדווחים שריאל מדריד קרובה לסיכום עם ריאל סוסיאדד על השאלתו של תאו הרננדז. הקיצוני הגיע לריאל מאתלטיקו מדריד בקיץ הקודם אך התקשה להשתלב ורשם רק 13 הופעות ליגה.

* האתר האיטלקי "קלאסיו מרקטו" פרסם באופן בלעדי שהיום (שבת) תתקיים פגישה בין ראשי צ'לסי לראשי יובנטוס שמטרתה היא לסגור עסקה גדולה. העסקה תכלול, ככל הנראה, את גונסאלו היגואין ובלם נוסף, דניאלה רוגאני או מתיאה קלדרה. היא מוערכת בכ-100 מיליון יורו, ובצ'לסי רוצים לסגור אותה במהירות שכן בתקשורת האיטלקית מתפרסמות שמועות לפיהן מילאן מעוניינת גם כן בהיגואין ורוצה להיכנס למירוץ.

* מנכ"ל יובנטוס בפה מארוטה הצהיר אתמול שקבוצתו בוחנת אפשרות לשחרר את היגואין, שהגיע מנאפולי לפני שנתיים ב-90 מיליון יורו. "הוא עדיין שחקן חשוב מבחינתנו, אבל עכשיו יש לו תחרות גדולה בחוד", אמר, "הוא מקצוען, ואנחנו בוחנים את עתידו יחד עם נציגיו".

* עוד ביובנטוס: מאמן הקבוצה מסימיליאנו אלגרי התייחס להגעתו של כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "לכריסטיאנו יש המון ניסיון בינלאומי והוא יעזור לנו, אבל עלינו להיות זהירים. יש יותר מדי אופוריה סביבנו, וזה לא טוב. השנה הזאת תהיה יותר קשה מהקודמות. יריבות יהיו יותר אגרסיביות מולנו, כי ניצחנו הרבה משחקים ויש לנו שחקן מצוין כמוהו".

עוד באותו נושא

"גארת' בייל הוא היורש של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד"

לכתבה המלאה
שחקן יובנטוס גונסאלו היגואין. רויטרס
מעמד חדש. היגואין/רויטרס

* ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים שלברצלונה נמאס לחכות לאדריאן ראביו והאלטרנטיבה שלהם לעמדת הקשר האחורי הוא סטיבן אנזונזי, קשרה של סביליה ונבחרת צרפת. אחרי שהחתימו את מלקום ואיבדו בקיץ את פאוליניו ואינייסטה, הקטלאנים מרכזים את המאמצים שלהם על חיפוש של קשר אחורי.

* עוד בברצלונה: הקבוצה הסכימה למכור את הבלם הצרפתי לוקה דין לאברטון תמורת 20 מיליון יורו. מי שעוד עשוי לעבור לאברטון הוא הבלם הקולומביאני ג'רי מינה. כזכור, ברצלונה כבר מכרה הקיץ את פאוליניו ואת ג'רארד דאולפאו, ויחד עם המכירה של אלש וידאל, מקווה להכניס לקופתה הקיץ עוד 70 מיליון יורו.

* "דיילי מייל" מדווח שבורוסיה דורטמונד מוכנה למכור את כריסטיאן פוליסיץ' תמורת כ-70 מיליון יורו. בין הקבוצות שמעוניינות בכישרון בן ה-19 צוזכרות ריאל מדריד, באיירן מינכן, צ'לסי וליברפול.

* מתאו דרמיאן טוען: למרות הפציעות הרבות בסגל שמשפרות את הסיכויים שלי לשחק, אני עדיין רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד: "רוצה לשחק באופן קבוע".

* עוד במנצ'סטר יונייטד: הקבוצה עשויה לשחרר את מרקוס רוחו הארגנטינאי כדי לפנות תקציב ומקום לרכישת הארי מגווייר, בלם נבחרת אנגליה, ב-70 מיליון יורו מלסטר.

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
מי רוצה אותי? הזאר/רויטרס

* ב"גאזטה" מדווחים שאינטר מנסה להחתים את ארתורו וידאל מבאיירן מינכן ואת שימה ורסאלקו המגן הימני של אתלטיקו מדריד ונבחרת קרואטיה.

* בטורקיה מדווחים שוולבס ופורטו במאבק על רכישתו של פפה, בלם נבחרת פורטוגל ששיחק בעונה שעברה בבשיקטאש. הטורקים דורשים עבורו 7 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לרדוף אחרי טובי אלדרווירלד, בלמה של טוטנהאם ונבחרת בלגיה. התרנגולים דורשים עבורו 55 מיליון ליש"ט או עסקת חילופין שאנתוני מרסיאל יהיה כלול בה.

* ב"סקיי ספורטס" טוענים שאם טיבו קורטואה יעזוב הקיץ את צ'לסי, הבלוז צפוים להביא לו תחליף הולם בדמותו של שוער אברטון, ג'ורדן פיקפורד. המכשול? הטופיז קנו את השוער בסכום לא מבוטל בקיץ שעבר ועשוים לבקש תמורתו סכום גבוה במיוחד.

* ממשיכה בחיזוק המרשים? "דיאריו רקורד" טוען שפולהאם הגישה הצעה רשמית ונמצאת במו"מ מתקדם עם שחקן נבחרת מקסיקו, הקטור הררה.

* ה"לסטר מרקורי" מדווח שהשועלים קרובים להחתים את ברנרד הברזילאי, ששיחק לאחרונה בשחטאר דונייצק אך כעת הוא שחקן חופשי.

* אם לאונרדו בונוצ'י אכן יעזוב את מילאן, היא כבר מכינה תחליף בדמותו של סימון קיאר הדני מסביליה. (ה"גזאטה דלו ספורט")

* ברונו מרטינס אינדי עשוי לעבור לפנרבחצ'ה לעונת השאלה מסטוק סיטי.

שוער נבחרת אנגליה ג'ורדן פיקפורד. רויטרס
יחליף את קורטואה? ג'ורדן פיקפורד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully