וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק האמשיק: "רונאלדו לא מעניין אותי. אנצ'לוטי שיכנע אותי להישאר"

קפטן נאפולי סיפר בראיון באיטליה מדוע סירב להצעות מסין למרות שכבר השלים עם עזיבה, כיצד המאמן החדש שיכנע אותו להישאר ומה דעתו על ההגעה של הסופרסטאר הפורטוגלי ליובנטוס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

למרות שהשיגה 91 נקודות וחוותה עונה נפלאה, נאפולי לא הצליחה להשיג את אליפות איטליה עליה חלמה בעונה שעברה. למרות זאת, הפרטנופי לא מרימים ידיים ומקווים לקחת את הגברת הזקנה למאבק צמוד גם בעונה הקרובה. מי ששוכנע להישאר במועדון על ידי המאמן החדש קרלו אנצ'לוטי הוא הקפטן הסלובקי, מארק האמשיק, שעל פי דיווחים שונים כבר היה בדרכו לחוזה גדול בסין.

אנצ'לוטי, שהחליף את מאוריסיו סארי כמאמן, הצליח לגרום לקשר בן ה-31, שהגיע לנאפולי לפני יותר מעשור, לחלום על האפשרות לעשות משהו גדול. "זה נכון שהיו לי הצעות מסין, ודי השלמתי עם זה שיכול להיות שאעזוב", סיפר האמשיק ל"פרימיום ספורט". הסלובקי הוסיף: "אבל ההצעה הנכונה לא הגיעה. הסכומים היו גבוהים, אבל זה לא הרגיש לי נכון".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
"גארת' בייל הוא היורש של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד"
ההצלחה משתלמת: סטניסלב צ'רצ'סוב האריך את חוזהו כמאמן נבחרת רוסיה

מארק האמשיק שחקן נאפולי. רויטרס
חולם על תואר גדול עם נאפולי. מארק האמשיק/רויטרס

על המאמן החדש: "דיברתי עם אנצ'לוטי, שהוא המאמן הכי מצליח באירופה, וזה נתן לי מוטיבציה להישאר. הוא התקשר בלי הפסקה וניסה לשכנע אותי. הוא סיפר לי שאשחק בתפקיד יותר התקפי השנה. זה תמיד כבוד ענק ללבוש את החולצה של נאפולי ולתת את כל כולי".

האמשיק סירב להתייחס להגעתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס: "אנחנו לא חושבים עליהם, הם לא מעניינים. אנחנו צריכים להיות טובים יותר משהיינו בשנה שעברה וזה מה שמעניין. המשחק הראשון שלנו הוא מול לאציו, שזה משחק מאוד קשה, ונהיה חייבים לפתוח את העונה ברגל ימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully