וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רונאלדו ביובנטוס נפתח: נחת בטורינו ויערוך היום אימון בכורה

הכוכב הגדול סיים את החופשה ונחת אמש תחת אבטחה כבדה של שישה ג'יפים שליוו את מטוסו הפרטי. יתאמן היום יחד עם יתר שחקני הסגל ששיחקו במונדיאל ולא טסו עם הקבוצה למסע המשחקים בארה"ב

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

אחרי פסטיבל שלם, מכירת חולצות וקרנבל של ממש, עידן רונאלדו מתחיל היום (שני) רשמית כאשר הכוכב החדש והנוצץ של יובנטוס יערוך את אימון הבכורה שלו בקבוצה מטורינו. רונאלדו, שנרכש הקיץ מריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו, נחת אתמול באופן חשאי הרחק מהקהל של הקבוצה עם בנו וזוגתו ג'ורג'יניה כשלא פחות משישה ג'יפים איבטחו את נחיתת מטוסו הפרטי כדי למנוע חיכוך עם האנשים שכן הצליחו להגיע לאיזור ולצלם אותו.

עוד בנושא:

סימאונה חוזר בו: "הייתי בוחר בליאו מסי לפני כריסטיאנו רונאלדו"
קיילור נבאס: "טיבו קורטואה? אני רגוע לחלוטין, יש לי חוזה לעוד שנתיים"

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. AP
שוב בטורינו. רונאלדו/AP

כידוע, יובנטוס בכלל נמצאת בארה"ב, שם היא מקיימת את מסע ההכנה שלה נגד מועדונים בכירים ביבשת וכבר שיחקה מול באיירן מינכן, ובנפיקה וביום רביעי תפגוש קבוצת שבנויה מכוכבי הליגה המקומית. יובה אגב, תסגור את המסע שלה בארה"ב מול.. ריאל מדריד האקסית של רונאלדו שלא ייקח חלק במשחק ויישאר בטורינו.

CR7 יערוך בהמשך השבוע אימונים יחד עם יתר שחקני הקבוצה שלקחו חלק במונדיאל האחרון כמו פאולו דיבאלה, שנחת גם הוא אתמול, חואן קואדרדו הקולומביאני, גונסאלו היגואין, דוגלאס קוסטה ורבים אחרים. מתי צפויה הופעת הבכורה של רונאלדו במשחק רשמי אתם שואלים? ובכן, זה יקרה במחזור הפתיחה של הסרייה א' כאשר יובנטוס תפגוש את קייבו ב-19 באוגוסט.

עוד באותו נושא

סימאונה: "מסי טוב רק כשיש לידו שחקנים גדולים". בברצלונה מגוננים

לכתבה המלאה

צפו במבצע החשאי להנחתת רונאלדו בטורינו

טירוף רונאלדו החל

גם דיבאלה פה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully