וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה חוזר בו: "הייתי בוחר בליאו מסי לפני כריסטיאנו רונאלדו"

אחרי שהודעת ווטסאפ בה אמר ש"מסי טוב רק כשהוא מוקף בשחקנים גדולים" דלפה, המאמן מבהיר: "אין ספק שמסי עדיף". טוטי: "אם מסי יחתום ברומא, אדאג להביא לו אישית את חולצה מספר 10 לשדה התעופה"

AP

ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו אולי כבר לא ייפגשו יותר במסגרת הליגה הספרדית, אבל לפחות ברמה התקשורתית היריבות ביניהם עדיין חיה וקיימת. הבוקר (ראשון) נדרש מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה להסביר פעם נוספת מי מבין השניים הוא הטוב ביותר מבחינתו, והכריע לטובת מסי - לא עניין של מה בכך בהתחשב בעובדה שבמהלך המונדיאל דלפה לרשת שיחת ווסטאפ פרטית שלו עם עוזרו, בה טען ש"מסי טוב רק כשהוא מוקף בשחקנים גדולים".

"מסי או רונאלדו? מסי, בלי צל של ספק", אמר היום סימאונה. "אני לא לוקח בחזרה את הדברים שכולם שמעו אותי אומר בשיחת ההיא, אבל כן רוצה להבהיר שמסי בהחלט גדול יותר בעיני. מה ששמעתם הייתה שיחה חברית שמטרתה לא הייתה לקבוע מי השחקן הטוב בעולם, אלא סתם החלפת דעות. אני עדיין מתעקש שבקבוצה רגילה, עם שחקנים רגילים, רונאלדו יתאים יותר. אבל מסי, כשיש שחקנים טובים לצידו, הוא עדיין הכדורגלן הטוב בעולם. זה לא סותר".

עוד בנושא

ברצלונה ניצחה את טוטנהאם בגביע האלופות, "בכורה מושלמת לארתור"
קיילור נבאס: "טיבו קורטואה? אני רגוע לחלוטין, יש לי חוזה לעוד שנתיים"
הספונסר של אינטר: "מקווה שמסי יחתום אצלנו, איך אפשר להגיד לו לא?"

שיחת הווטסאפ שהודלפה

במקביל באיטליה ממשיכים להשתעשע ברעיון שמסי יחקה את רונאלדו ויעבור גם הוא לאיטליה, שם יוכל להמשיך להתחרות ראש בראש עם הפורטוגלי. אינטר מפנטזת לצרף את הפרעוש וגם לא טורחת להסתיר זאת, אבל גם רומא מעזה לחלום. פרנצ'סקו טוטי נשאל אמש אם לדעתו רומא צריכה להפריש את חולצה מספר 10 שלבש בהצלחה רבה בתקופתו כשחקן הג'אלורוסי, והשיב: "אני מתנגד לרעיון הזה, כי אולי יום יבוא ומסי ירצה להצטרף לרומא. אם זה יקרה אגיע אישית לשדה התעופה כדי להעניק לו את חולצה מספר 10".

לא מדובר ביותר מפנטזיה פרועה עבור רומא נכון לעכשיו, אבל אם מהלך שכזה יקרום עור וגידים תהיה זו נקמה מושלמת אחרי שברצלונה ביצעה מחטף של הדקה ה-90 על מלקום.

עוד באותו נושא

שיחת הווטסאפ של סימאונה הודלפה: "מסי טוב רק כשיש לידו שחקנים גדולים"

לכתבה המלאה
דניאלה דה רוסי, רומא, ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
רומא מרשה לעצמה לפנטז. מסי מול הג'אלורוסי בליגת האלופות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully