וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספונסר של אינטר: "מקווה שנצליח להחתים את מסי, איך אפשר להגיד לו לא?"

יחבור שוב לרונאלדו? מרקו טרונצ'טי, נשיא Pirelli הספונסרית של אינטר ירה בראיון ל"טוטוספורט": "אני מקווה ש"Suning" תסייע ושחוקי הפייר פליי יאפשרו לנו לבצע את ההחתמה הענקית הזו"

רויטרס

לא הרבה אנשים האמינו שכריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד הקיץ לטובת מעבר סנסציוני לליגה האיטלקית המושמצת, אבל זה קרה בזכות סיוע אינטנסיבי של הספונסרים של האלופה האיטלקית והיום (שלישי) מתפרסם ראיון מעניין מאוד ב"טוטוספורט" האיטלקי עם מרקו טרונצ'טי, נשיא Pirelli הספונסרית של אינטר שמשבח את ההחתמה של יובנטוס, טוען שרונאלדו יוסיף המון לליגה האיטלקית וגם.. מוסיף עוד ציטוט מעניין מאוד לגבי ליאונל מסי.

עוד בנושא:

סוכנו של אוזיל: "הנס הוא בושה, בכל יום יש גזענות ואפליה בגרמניה"
המספרים, הרווחים והפערים העצומים מהשאר: כריסטיאנו רונאלדו שולט ברשתות החברתיות

ליאונל מסי, ברצלונה חוגג. GettyImages
יחבור לרונאלדו בליגה האיטלקית?/GettyImages

טרונצ'טי, שנחשב לאיש עם השפעה חזקה מאוד באינטר, נשאל האם יש ביכולת של המועדון לרכוש את כוכב ברצלונה, ואמר: "כן, אולי, ואשמח מאוד לראות אותו פה. אני מקווה ש"Suning" (הספונסר של אינטר), ברגע שחוקי הפייר פליי יאפשרו זאת, תוכל לעזור בהחתמה הענקית הזו", הוסיף טרונצ'י, "איך אפשר להגיד לא לשחקן כמו מסי?"

אז באינטר ממשיכים לפנטז על מסי וזו ממש לא הפעם הראשונה. כבר ב-2006 התפרסמו דיווחים לפיהם חורחה, אביו של מסי, נפגש עם ראשי אינטר וב-2015 ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה דאז אישר כשאמר: "אינטר רצו את מסי אבל דחיתי אותם". בקבוצה האיטלקית, שכבר רכשה בזמנו את רונאלדו הברזילאי מברצלונה, ישמחו להנחית את הכוכב הארגנטינאי ואנחנו חובבי הכדורגל נמשיך ליהנות מהתחרות בין שני הכוכבים הכי גדולים שיש לכדורגל להציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully