וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרים, הרווחים והפערים העצומים מהשאר: כריסטיאנו רונאלדו שולט ברשתות החברתיות

מחקר חדש חושף שספונסרים מוכנים לשלם לכוכב יובנטוס בין 500-350 אלף יורו עבור כל פוסט באינסטגרם, וגם: בכמה הוא מוביל לעומת לברון, ג'סטין ביבר ומסי? פירלו: "שמח שהוא עבר ליובה"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

כריסטיאנו רונאלדו, שנמצא עכשיו בסין, יתאמן בפעם הראשונה עם חבריו החדשים מיובנטוס ביום שני הקרוב. בינתיים, באיטליה כמובן ממשיכים להתעסק בהעברה הענקית כשעכשיו גם קשר העבר אנדראה פירלו התייחס להעברה הענקית. הקשר הוצג כחלק מנבחרת הפרשנים החדשה של סקיי איטליה לליגת האלופות לצד אגדות כמו אלסנדרו דל פיירו, ג'אנלוקה ויאלי, אלסנדרו קוסטאקורטה ופאביו קאפלו.

פירלו כמובן התייחס להעברה הענקית של רונאלדו לקבוצתו לשעבר ואמר: "אני שמח בשביל יובנטוס שצירפה אלוף אמיתי, כריסטיאנו רונאלדו יוסיף המון ליובה. יהיה יפהפה לצפות בו. ההעברה שלו ליובנטוס תוסיף הרבה חשיפה ונראות בכל העולם והיא דבר נהדר עבור הליגה שלנו. אנחנו מקווים ששאר הקבוצות יצליחו לעמוד בקצב של הרכש הנהדר הזה, אולי יצליחו להביא כמה כוכבים ויתמודדו עם יובנטוס".

על הסיכוי של יובה לזכות בליגת האלופות עכשיו כשיש לה שחקן ברמה של רונאלדו, אמר פירלו: "ברור שרכש של שחקן אחד זה לא מה שיביא לך את הזכייה בוודאות, אבל זה בהחלט יכול לקרב אותך לכך. שחקן ברמה הזו יכול בהחלט להעביר את שיווי המשקל לעבר יובנטוס ולהוביל אותה לזכייה בליגת האלופות".

יובנטוס זכתה בשבע אליפויות איטליה ברציפות, האם צירופו של רונאלדו אומר בהכרח שגם השמינית כבר סגורה? פירלו אמר: "באיטליה כל המשחקים קשים. ברור שרונאלדו הוא שחקן חזק שיעשה את ההבדל, אבל באיטליה צריך תמיד לחכות ולראות. כל הקבוצות עשו עבודה טובה בחלון ההעברות. החל מרומא ואינטר, שצירפו שחקנים טובים, וגם נאפולי שהחתימה את קרלו אנצ'לוטי. הוא תמיד זכה בתארים בכל מקום בו הוא היה".

עוד בנושא:
רונאלדו השאיר טיפ של 20 אלף יורו במלון בו ביקר
פרנצ'סקו טוטי בונה על צמיחה של הליגה האיטלקית בעקבות רונאלדו

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. AP
בין 500-350 אלף יורו עבור כל פוסט באינסטגרם. רונאלדו/AP
לרונאלדו יש 332 מיליון עוקבים בשלוש הרשתות החברתיות הגדולות: אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר, כך שהוא עוקף בפער גדול מאוד ספורטאי על כמו לברון ג'יימס (102 מיליון) ואומנים פופולאריים כמו ג'סטין ביבר (285 מיליון). גם ליאונל מסי (181 מיליון) וניימאר (194 מיליון) ע

בנוסף, התפרסם אתמול כי לרונאלדו יש 332 מיליון עוקבים בשלוש הרשתות החברתיות הגדולות: אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר, כך שהוא עוקף בפער גדול מאוד ספורטאי על כמו לברון ג'יימס (102 מיליון) ואומנים פופולריים כמו ג'סטין ביבר (285 מיליון). גם ליאונל מסי (181 מיליון) וניימאר (194 מיליון) עומדים על מספרים שמחווירים לעומת החשיפה התקשורתית המטורפת של רונאלדו.

על פי מחקר של Football Benchmark רונאלדו מקבל סכומים מטורפים שנעים בין 350 אלף יורו ל-500 אלף יורו מספונסרים עבור כל פוסט אינסטגרם שלו, בו יוזכר הספונסר. גם בהיבט הזה הוא נמצא בפער עצום לעומת כל השאר.

לרונאלדו, כאמור, יש 332 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות בעוד יובנטוס מחזיקה ב-55 מיליון והאקסית ריאל מדריד עומדת על 100 מיליון. בנוסף, הניתוח הזה מראה כי לרונאלדו יש כמויות גדולות בהרבה של עוקבים כמעט בכל מדינה גדולה או שוק גדול (סין, בה הרשתות החברתיות לא פעילות, כמובן לא משתתפת במחקר) מאשר ליובנטוס. כך למשל במקסיקו יש לפורטוגלי 6.7 מיליון עוקבים בפייסבוק בעוד ליובה יש 1.7, בארצות הברית יובנטוס זוכה לחצי מיליון לייקים בלבד בעוד רונאלדו עם 4.9 ובברזיל יש לכדורגלן 8.2 מיליון לייקים לעומת מיליון אחד של הגברת הזקנה. המדינה היחידה מבין השווקים הגדולים בה המצב הוא הפוך היא כמובן איטליה וגם שם הפער לטובת יובנטוס לא גדול במיוחד ועומד על 3.2 מיליון לייקים למועדון הגדול במדינה לעומת 2.5 לשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully