וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי: "מקווה שכריסטיאנו רונאלדו יחזיר את הליגה האיטלקית לפסגות העבר"

באיטליה ממשיכים לחגוג את הצטרפות CR7 לגברת הזקנה. בלם אינטר מירנדה: "הוא יגרום לסריה א' לצמוח ולכולנו לשחק טוב יותר". ניקולה אמורוסו: "הכדורגל האיטלקי שב לימי התהילה שלו"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

אוהדי יובנטוס מאושרים מהצטרפותו המרעישה של כריסטיאנו רונאלדו לקבוצה, אך הקונצנזוס גם מחוץ לאלופה הוא שהמעבר של CR7 לגברת הזקנה יעשה רק טוב לכדורגל האיטלקי. "אני מקווה שהוא יצליח כאן ויחזיר את הסריה א' לפסגות בהן היא היתה בעבר", אמר שחקן העבר האגדי של רומא פרנצ'סקו טוטי. "האם אני מאוכזב שלא אזכה לשחק מולו? לא, כבר שיחקתי מולו. פגשתי אותו. אני שמח שהוא מגיע לאיטליה, הוא שחקן יוצא דופן, הטוב בעולם ביחד עם מסי. יכול להיות שהאוהדים של הקבוצות האחרות קצת יתבאסו, אבל זה נורמלי. המטרה היא להביא את השחקנים הכי טובים".

שחקנה של אינטר מירנדה, שפגש את רונאלדו פעמים רבות במדי אתלטיקו מדריד, מסכים. "הוא מכר ותיק והשחקן הטוב בעולם", אמר הבלם הברזילאי. "הוא יגרום לליגה האיטלקית לצמוח ולכולנו לשחק טוב יותר".

חלוץ יובה לשעבר ניקולה אמורוסו, שעבר בשלל קבוצות נוספות, הוסיף: "רונאלדו יכול לתת המון ליובנטוס ולכדורגל האיטלקי. ראינו את תשומת לב התקשורתית לאחרונה. זה סימן טוב מאוד. הכדורגל האיטלקי שב לימי התהילה שלו, ואני מקווה שעוד קבוצות יילכו בדרכה של יובנטוס".

גם מאמן הנבחרת הלאומית רוברטו מאנצ'יני מרוצה מההחלטה של CR7, ובעיקר חושב שהיא ראויה לציון. "צריך להעריך אותו על זה שהוא פתח את עצמו מחדש לביקורת. זה דבר חשוב עבור אלוף גדול כמוהו", אמר המאמן.

עוד בנושא:

ניימאר: "העבירות כואבות, אם לא חוויתם את זה - לעולם לא תבינו"
גביע האלופות העולמי: בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי
העברות בעולם, 21.7: ברצלונה לא מוותרת על וויליאן, ריאל מדריד בעקבות קירן טריפייר
וילה ב-20 מיליון דולר ו-11 משרתים: תנאי הפאר של מראדונה בבלארוס

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. AP
מדינה שלמה מרוצה. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully