וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לתת לו שירות, הטיפ של כריסטיאנו רונאלדו במלון: 20 אלף יורו

הכוכב הפורטוגלי השאיר תשר נדיב במיוחד במלון ביוון בו בילה לאחר ההדחה של נבחרתו מהמונדיאל ולפני שטס לאיטליה כדי להשלים את מעברו ליובנטוס. על הדרך הוא שובר שיאי אינסטגרם

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

טירוף כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס לא עוצר. אמנם הכוכב החדש של הביאנקונרי נמצא עכשיו בכלל בסין במסגרת קמפיין שלו ושל החברה שמפרסמת אותו, אבל גם בהיעדרו הוא ממשיך לככב. הפוסט שהעלה לאינסטגרם עם התמונה שלו בחולצת יובנטוס כשברקע הכיתוב "כריסטיאנו" ובפוסט מופיע הכיתוב "פורצה יובה" לצד הכיתוב של ססמאת יובה "פינו אלה פינה" צבר לא פחות מ-11.4 מיליון סימוני "אהבתי" (לייקים) עד עכשיו.

עם כמות הלייקים המטורפת הזו, הפך הפוסט הזה לרביעי שצובר הכי הרבה לייקים באינסטגרם. הוא בעצם נמצא במקום הרביעי המשותף עם פוסט אחר של רונאלדו כשהודיע על התאומים שנולדו לו בנובמבר 2017 וגם הוא צבר 11.4 מיליון עוקבים. מעליו נמצאת רק קיילי ג'נר, שתמונות של ביתה קיבלו 17.9 מיליון ו-13 מיליון לייקים וג'סטין ביבר שקיבל 12.7 מיליון לייקים על פוסט שהעלה ב-9 ביולי ובו הודיע על אירוסיו להיילי בולדווין. אגב, רונאלדו נמצא גם במקום השביעי עם 11.1 מיליון לייקים לפוסט שהעלה את בת הזוג שלו ובנו ב-10 ביולי השנה. ב-20 הגדולים בכל הזמנים נמצאים עוד ארבעה פוסטים של רונאלדו (9.9 מיליון אחרי המשחק מול ספרד במונדיאל, 9.6 מיליון על פוסט ליום ההולדת השמיני של בנו, 9.4 מיליון על הזכייה של ריאל בליגת האלופות השנה ו-9.3 מיליון אחרי המשחק בין פורטוגל לאיראן במונדיאל, בו הבטיחה פורטוגל את העלייה לשלב הבא).

בתוך כך התפרסם היום כי רונאלדו השאיר לעובדים במלון יוקרה יווני בו בילה טיפ בסך 20 אלף יורו. הפורטוגלי בילה בחופי ים התיכון עם משפחתו לאחר ההדחה המוקדמת של פורטוגל מהמונדיאל על ידי אורוגוואי. אחרי שעזב את יוון הגיע רונאלדו לאיטליה על מנת להשלים את ההעברה שלו ליובנטוס תמורת 114 מיליון יורו.

עוד בנושא:
רונאלדו הוצג ביובה: "רק בדיעבד נדע אם מסי גדול ממני"
נשיא הלה ליגה טוען שרונאלדו עזב לאיטליה רק בגלל בעיית מס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully