וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הליגה הספרדית: "כריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל בגלל ענייני מס"

נמשכות הספקולציות: טבאס טוען שהסתבכות עם גורמי האכיפה וסוגיות מס נוספות הבריחו את הכוכב מספרד. הפורטוגלי יחמיץ את משחק ההכנה מול ריאל, באיטליה מדווחים: פוגבה וגודין מתקרבים

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

האם כריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד בגלל תחושת מיצוי או שמא הגורם המכריע היה הקרע בינו לבין הנשיא פלורנטינו פרס? על פי נשיא 'לה ליגה' חאבייר טבאס, התשובה אחרת לגמרי.

"רונאלדו עזב אך ורק בגלל פרשיית המס שהיה מעורב בה", אמר אמש (שלישי), וציין שגם המיסוי הנמוך באיטליה ביחס לספרד - מה שיקפיץ את הרווח הנקי של רונאלדו באופן משמעותי - שיחק תפקיד. "באיטליה יש חוקים חדשים שיאפשרו לו להרוויח הרבה יותר כסף. לריאל מדריד יש כבר כמה שנים בעיה עם העניין הזה, והממשלה לא עוזרת. אם החוקים היו שונים, רונאלדו עדיין היה שחקן ריאל. כנראה שהוא היה מסיים את הקריירה במדריד".

לאוהדי ריאל רונאלדו בטח לא נוטר טינה. אמש הוא חזר למדריד לראשונה מאז החתימה ביובנטוס, הגיע לביקור קצרצר. אוהדים שנתקלו בו במפתיע שרו לו שירים ועודדו אותו, ועם אחד מהם הוא אפילו ניהל דו שיח קצר.

עוד בנושא

איחוד מפתיע? בספרד טוענים שזידאן ימונה ליועץ מקצועי ביובנטוס
איך נראתה ריאל במשחק האחרון לפני רונאלדו? רמז: גארי קגלמאכר
כריסטיאנו רונאלדו: "שחקנים בגילי הולכים לקטאר או סין, אני שונה"

כנראה שעוד ידובר רבות על העזיבה ועל הסיבות האמיתיות שמאחוריה, אבל בינתיים יובנטוס ממשיכה לקצור את הפירות המהלך, לפחות בכל הנוגע לפן השיווקי. בימים האחרונים המנייה של יובנטוס בבורסה זינקה בלא פחות מ-30.6 אחוזים, על פי "קוריירה דלו ספורט", והעוצמה הכלכלית של המועדון רק הולכת ומתחזקת.

כתוצאה מכך, עושה רושם שהרכש הנוצץ הבא הולך ומתקרב. על פי העיתון "טוטוספורט" החתימה של רונאלדו לגברת הזקנה מחזקת משמעותית את האפשרות שפול פוגבה יחזור, ויוצרת "תגובת שרשרת שמטלטלת את השוק". פוגבה, כאמור, הוא היעד מספר אחת של המועדון כרגע. לפי הדיווחים הקשר הצרפתי מאס בז'וזה מוריניו ונחוש לחזור ללבוש את מדי הביאנקונרי ולאחרונה, במהלך חגיגות הזכייה במונדיאל, נצפה חברו לנבחרת בלס מטוידי מנסה לשכנע אותו לחזור לטורינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה עם גביע העולם. רויטרס
הוא כבר השתכנע. פוגבה/רויטרס

שחקן נוסף שעשוי להצטרף ליובנטוס בקרוב הוא דייגו גודין. על פי "אס", הגברת הזקנה הגישה לבלם הוותיק הצעה מפתה לשלוש שנים למרות גילו המתקדם יחסית (32), ומוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו מאתלטיקו מדריד שמוערך בכ-20 מיליון יורו. גודין חתום בשורות הקולצ'ונרוס עד 2019, וספק אם המועדון יעמוד בדרכו.

כך או כך, אוהדי יובנטוס יצטרכו לחכות זמן מה להופעת הבכורה של רונאלדו. אמש דווח באיטליה שהפורטוגלי יחל להתאמן עם הקבוצה ב-30 ביולי, אך יחמיץ את מסע המשחקים של הגברת הזקנה בארצות הברית שכולל מפגש שאמור היה להיות פיקנטי במיוחד מול ריאל מדריד.

מי שהתייחס לצירופו של רונאלדו ליובנטוס היה קשר הגברת הזקנה בלס מטוידי, שאמר: "ההגעה של רונאלדו זה חדשות נהדרות, עכשיו השחקן הכי טוב בעולם משחק אצלנו. אני בטוח שיהיה כבוד עצום בשבילו לחלוק את אותו חדר הלבשה עם אלוף עולם כמוני. אבל ברצינות, אני שמח ומסופק שהוא עבר אל המועדון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully