וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: השחקנים "מותשים" מהעצבנות של מוריניו, שמתעקש: "אין דרמה"

הלחץ במחנה נמשך: אחרי שהמאמן תקף את ההנהלה וביקר בפומבי את מרסיאל, שחקני יונייטד "מפתחים חשש גדול" מ"ההתנהגות הקיצונית" של מוריניו. המאמן טוען: "אם אקבל רק שחקן אחד, זה בסדר"

אתר יובנטוס

התלונות הפומביות של ז'וזה מוריניו והמתיחות שמסתמנת בינו לבין הנהלת מנצ'סטר יונייטד יוצרים תחושת לחץ וחוסר נעימות בקבוצה. "שחקני מנצ'סטר יונייטד מפתחים חשש גדול לנוכח ההתנהגות הקיצונית של מוריניו", נכתב ב"טלגרף" על ההתנהלות של המאמן, שנראה עצבני ומתוסכל ויורה האשמות לכל עבר, "נותרו רק 11 ימים למשחק הפתיחה של יונייטד בליגה מול לסטר, ויחסיו של מוריניו עם המנכ"ל אד וודוורד יוצרים מתח גדול בקרב השחקנים".

עוד בנושא
מנצ'סטר יונייטד: "המתיחות בין ההנהלה לז'וזה מוריניו הגיעה לנקודת רתיחה"
מוריניו: "העברתי להנהלת יונייטד רשימת מועמדים. אי אפשר להחתים אפילו אחד?"
עוד ממוריניו: "במקום האוהדים לא הייתי קונה כרטיסים, הייתי הולך לים"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עצבני, מתוסכל, מדכדך את כולם. מוריניו/GettyImages

כזכור, מוריניו התלונן בפומבי על כך שהוא הגיש להנהלה רשימה של חמישה שחקני רכש שהוא רוצה, וטרם קיבל אף אחד. אתמול (שני) היו גרסאות סותרות באנגליה בנוגע למתיחות, כשב"גרדיאן" נכתב שההנהלה הבהירה לו שאין בעיה של כסף ושהוא יקבל את מבוקשו, אבל ב"דיילי מייל" דווח כי וודוורד הבהיר למוריניו שהקבוצה לא תקנה שחקנים חדשים עד שהיא לא תשחרר שחקנים, והדבר גורם למאמן תסכול גדול.

היום נכתב ב"מייל" ש"מצב הרוח הקודר של מוריניו מדכדך את השחקנים... ההתפרצות הקיצונית של מוריניו בסוף השבוע נמשכה. ההערות שלו בנוגע לרצונו שאנתוני מרסיאל יחזור מיד למחנה בארה"ב אחרי הלידה של בנו יצרה דאגה ספציפית בקרב חברי ההנהלה". אחד השחקנים פנה לעיתונאי וביקש ממנו להוריד קטע ספציפי מהראיון עמו כדי לא להכעיס את מוריניו. "מצב הרוח של ז'וזה מדכדך את כל המחנה", אמר שחקן, "הוא בבירור לא מרוצה מאד וודוורד, וכולם סובלים מזה". שחקן אחרי כינה את ההתנהגות של מורינוי כ"מתישה".

באנגליה גם מזכירים שגם בעבר מוריניו הגיע למשברים בעונה השלישית שלו בקדנציה שלו בצ'לסי ובריאל מדריד, וכך עלול לקרות גם הפעם ביונייטד. על פי אתרי ההימורים באנגליה, מוריניו הוא המועמד הבכיר להיות המאמן הראשון שמפוטר העונה.

יש לציין כי מוריניו מודע לדיווחים וטוען ש"אין דרמה" בקבוצה. "אני בטוח שאקבל שחקן אחד", אמר כשנשאל על בקשתו לקבל שני שחקנים, "אני חושב ששני שחקנים אני לא אקבל, וזה לא דרמה. בכל קדם עונה קורה אותו דבר, בכל מועדון, שתמיד המאמן רוצה יותר. זה הטבע שלנו, אתה תמיד רוצה יותר. יש החלטות של מועדון, וטבעי שאתה לא מקבל כל מה שאתה רוצה, זה קרה לי כל הקריירה, כך שאם אקבל שחקן אחד עד סוף החלון, זה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully