וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינה: "בתחילת הדרך בברצלונה הייתי גמור, היה לי קשה לתת פס באימון"

הבלם הקולומביאני של בארסה סיפר על התחושות הקשות שליוו את תחילת דרכו בקבוצה: "פאוליניו וקוטיניו אמרו לי 'שב בשקט, יהיה בסדר'. וגם: ההתערבות חסרת הסיכוי של מינה עם מסי וסוארס

AP

ג'רי מינה הגיע בעונה שעברה כהבטחה גדולה של הגנת ברצלונה אך מהר מאוד הפך לשחקן ספסל שולי בסגל של ארנסטו ואלוורדה. כעת, אחרי המונדיאל המוצלח שלו, שכלל שערים חשובים, נראה שהקולומביאני יקבל הזדמנות נוספת מאלופת ספרד.

מינה בן ה-23 שיתף את העיתונאים בארצו בצורה גלויה במשבר שחווה עם הגעתו לברצלונה. לדבריו: "חשבתי הרבה דברים רעים בהתחלה. חשבתי שאני גמור. הרגשתי כל כך רע שפאוליניו וקוטיניו כל הזמן עודדו אותי ואמרו לי 'תהיה בשקט'. הכול יהיה בסדר. הבנתי שאני נמצא במועדון עם שחקנים אדירים, אבל גם רציתי דקות משחק. הכול היה נראה לי רע. גם בדקות המעטות ששיחקתי הייתי רע. הרגשתי ששום דבר לא עובד לי. היה לי קשה לתת פס באימונים".

מינה התייחס באופן אירוני למערכת היחסים בינו לבין ליאונל מסי, לואיס סואר ואנדרס אינייסטה שעזב בינתיים ליפן. לדברי מינה: "כשבאתי למועדון התחלתי להתערב איתם על מי בועט טוב יותר בעיטות חופשית באימונים. זה נגמר בזה שאחרי כל אימון הייתי משאיר אצלם חמישים יורו".

כעת נותר לראות האם מינה יצליח להפוך לשחקן משמעותי בברצלונה או שינדוד למועדון אחר?

עוד בנושא
מנצ'סטר יונייטד: "המתיחות בין ההנהלה לז'וזה מוריניו הגיעה לנקודת רתיחה"
זלאטנמניה: שלושער בתוך 24 דקות לאיברהימוביץ' בניצחון הגלאקסי
ניימאר: "אתם יכולים לזרוק אבנים, או לעזור לי לקום על הרגליים"

ג'רי מינה שחקן ברצלונה. רויטרס
יהיו דקות משחק העונה? מינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully