וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אתם יכולים לזרוק אבנים, או לעזור לי לקום על הרגליים"

כוכב נבחרת ברזיל צילם סרטון פרסומת שבו הוא ענה לכל המבקרים שלו: "אתם חושבים שאני מגזים, אבל אני סובל וזה כואב יותר מדריכה על הקרסול. כשאני עומד, כל ברזיל עומדת יחד איתי"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחד הנושאים הכי מדוברים במונדיאל האחרון היה ההצגות והתיאטרליות של ניימאר, כוכבה הגדול של נבחרת ברזיל. ניימאר בעצמו לא הגיב לביקורות הרבות שספג, ביקורות שהתעצמו אחרי ההדחה של הסלסאו ברבע הגמר על ידי בלגיה אך אמש הוא חשף סרטון חדש במסגרת פרסומות שעשה לג'ילט שבו הוא גם ענה לכל המבקרים שלו עם מונולוג משובח.

ניימאר התייחס לביקורות ופתח במונולוג: "אתם חושבים שאני מגזים, ולפעמים אני מגזים. אבל האמת היא שאני סובל על המגרש".

הכוכב ספג ביקורת גם על כך שסירב להתראיין לאחר ההפסד ברבע הגמר לבלגיה וענה גם על כך: "כשאני עוזב את המגרש מבלי להתראיין, זה לא בגלל שאני רוצה רק לדבר על ניצחונות, זה משום שעדיין לא למדתי לאכזב את המעריצים. כשאני נראה לא מנומס, זה לא בגלל שאני מפונק כמו ילד. זה בגלל שלא למדתי איך זה להיות מתוסכל". ניימאר הוסיף גם שהסגנון שלו הוא כמו של ילד ש"לפעמים מקסים את העולם, ולפעמים מעצבן את העולם".

עוד בנושא:

עידן רונאלדו ביובנטוס נפתח: נחת בטורינו ויערוך היום אימון בכורה
סימאונה חוזר בו: "הייתי בוחר בליאו מסי לפני כריסטיאנו רונאלדו"
זלאטנמניה: שלושער בתוך 24 דקות לאיברהימוביץ' בניצחון הגלאקסי

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
ענה למבקרים. ניימאר/רויטרס

"אני נלחם כדי להשאיר את הילד שבתוכי, אבל לא על המגרש", הוסיף הברזילאי, "אתם אולי חושבים שאני נופל יותר מדי אבל האמת היא שאני לא נופל יותר מדי, אני מתמוטט. זה כואב יותר מכל דריכה על הקרסול המנותחת שלי".

ה"נאום" של ניימאר מסתיים עם הבטחה של נ יימאר להיות בנאדם חדש, פחות מחודש אחרי שברזיל הודחה מהמונדיאל: "לקח לי זמן כדי לקבל את הביקורת שלכם. לקח לי זמן כדי להסתכל על עצמי במראה ולהפוך לאיש חדש. אני נופל, אבל רק מי שנופל יכול להרים את עצמו מחדש. אתם יכולים להשליך אבנים, או לזרוק אותם ולעזור לי לקום. כשאני עומד, כל ברזיל עומדת איתי".

עוד באותו נושא

עידן רונאלדו ביובנטוס נפתח: נחת בטורינו ויערוך היום אימון בכורה

לכתבה המלאה

צפו בסרטון הפרסומת של ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully