וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטנמניה: שלושער בתוך 24 דקות לאיברהימוביץ' בניצחון הגלאקסי

השבדי ממשיך לשגע את לוס אנג'לס עם שלושער גדול בניצחון 3:4 על אורלנדו סיטי. החלוץ העלה את מאזנו ל-15 שערים ב-17 משחקים וקבוצתו עלתה למקום השלישי בבית המערבי של ה-MLS

אתר רשמי

לוס אנג'לס שוב בטירוף: זלאטן איברהימוביץ' כיכב הלילה (בין ראשון לשני) עם שלושער בתוך 24 דקות בניצחון קבוצתו לוס אנג'לס גלאקסי 3:4 על אורלנדו סיטי. השבדי העלה את מאזנו ל-15 שערים ב-17 משחקים עבור הגלאקסי אליהם הצטרף בחודש מרץ. איברה גם הוסיף בישול לג'יובאני דוס סנטוס וכעת הגלקסי אינם מנוצחים כבר תשעה משחקים רצופים בליגה. מדובר בשלושער ראשון של זלאטן ב-MLS. הוא לא השיג אחד כזה מאז ה-26 בפברואר 2017, אז חגג עם שלישייה במדי מנצ'סטר יונייטד לרשת של סנט אטיין בליגה האירופית.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עידן רונאלדו ביובנטוס נפתח: נחת בטורינו ויערוך היום אימון בכורה
סימאונה חוזר בו: "הייתי בוחר בליאו מסי לפני כריסטיאנו רונאלדו"

שחקן לוס אנג'לס גלקסי זלאטן איברהימוביץ' נוגח. GettyImages
עושה חיים בלוס אנג'לס. זלאטן כובש/GettyImages

כריסטיאן היגיטה (18) העלה את אורלנדו ליתרון, אבל איברהימוביץ' סידר לדוס סנטוס את השוויון (39). למרות זאת, אורלנדו ירדה להפסקה ביתרון הודות לשער עצמי של הבלם מיקאל סיאני (44). המופע של זלאטן התחיל בדקה ה-47, כשדוס סנטוס החזיר לו עם בישול והשבדי קבע 2:2 עם נגיחה. דום דווייר עוד החזיר את היתרון לאורחים מאורלנדו (54) אבל זלאטן הגיב עם עוד צמד (67 בנגיחה נוספת ו-71 עם בעיטה עוצמתית מתוך הרחבה) וקבע את תוצאת המשחק הנהדר.

גלאקסי עלתה למקום השלישי בבית המערבי של ה-MLS עם 35 נקודות, שבע נקודות פחות מהמוליכה פ.צ. דאלאס (42 נקודות). ומה לגבי מלכות שערים? זלאטן נמצא שני כרגע בטבלת מלך השערים עם 15 שערים, אבל מקדים אותו כוכבה המצוין של קבוצת אטלנטה יונייטד, חלוץ נבחרת ונצואלה ג'וזף מרטינס, שכבש עד כה 24 שערים.

עוד באותו נושא

עידן רונאלדו ביובנטוס נפתח: נחת בטורינו ויערוך היום אימון בכורה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully