וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמסי יתחפש לרונאלדו: בקטלוניה מתכוננים ל"שנה הכי קריטית" של הפרעוש

שם את האינטרס האישי לפני האינטרס הקבוצתי, חולם על כדור הזהב ונחוש לשבור את השיאים של אינייסטה: ב"אל מונדו" חושפים - כך ליאו מסי מתכוון לחזור לגדולה אחרי הכישלון הצורב במונדיאל. וגם: למה מנולאס ורומא מתעלמים ממלקום?

AP

קשה לכנות את המפגש הלילה (בין שלישי לרביעי, 5:00, ספורט1) בין ברצלונה לרומא כמשחק "ידידות". בין שתי הקבוצות שוררת מתיחות ואיבה בעקבות המחטף הקטלאני של שחקן הכנף מלקום בדקה ה-90, אחרי שהג'אלורוסי כבר הודיעו על סיכום עימו.

לקראת המפגש מחר שחקני רומא לא מתכוונים להרגיע את הרוחות. קוסטאס מנולאס אמר אמש: "מלקום? אני אפילו לא יודע מי זה, אני לא מכיר אותו. לפני שהוא חתם בברצלונה לא הכרתי אפילו את השם שלו. אין שום סיבה שאומר לו שלום מחר. הוא לא רצה לחתום ברומא, אז אני שמח שבסופו של דבר הוא הגיע לברצלונה".

עוד בנושא

מינה: "בתחילת הדרך בברצלונה הייתי גמור, היה לי קשה לתת פס באימון"
לראשונה: כריסטיאנו רונאלדו הגיע למתחם האימונים של יובנטוס
תומא למאר הוצג באתלטיקו: "הגעתי במטרה לזכות בליגת האלופות"

ליאו מסי יחזור היום לאימונים עם טייטל חדש: החל מהעונה הנוכחית, אחרי העזיבה של אנדרס אינייסטה, הוא הקפטן הראשון של ברצלונה. התקשורת בקטלוניה הקדישה תשומת לב מיוחדת ל"עונה החדשה" של מסי, וב"אל מונדו" פורסמה כתבה נרחבת על האתגרים שעומדים בפניו תחת הכותרת "האם זו השנה השנה הקריטית בקריירה של מסי?"

"המטרה העיקרית שעומדת לנגד עיניו היא זכייה בליגת האלופות, שתחזיר אותו למרכז הבמה", נכתב. "ברמה האישית מסי נחוש לזכות בכדור הזהב. נכון, הוא הוכיח אינספור פעמים שהאינטרס הקבוצתי אצלו תמיד גובר על האינטרס האישי בניגוד לכריסטיאנו רונאלדו, אבל הוא אדם תחרותי והשנה, יותר מתמיד, הוא נחוש לזכות בתואר אישי גדול. כדי להחזיר את כוח ההרתעה שלו ולהיות שוב אליל המונים, מסי יודע שהוא חייב לתת עונה אישית מעולה".

העזיבה של אינייסטה מפנה למסי את הדרך כדי לעשות עוד היסטוריה בברצלונה. נכון לעכשיו שניהם חולקים את אותו מספר תארים (31), וכבר ב-12 באוגוסט - אם ברצלונה תנצח בסופרקופה את סביליה - הוא יוכל להפוך לשחקן המעוטר ביותר בתולדות המועדון.

עוד אתגר שעומד בפניו הוא לעקוף את אינייסטה במספר ההופעות במדי ברצלונה. אם הפרעוש יערוך 38 הופעות העונה - מה שיקרה אלא אם יסבול מפציעה משמעותית - הוא יחלוף על פני אינייסטה שניצב במקום השני אי פעם במספר ההופעות בברצלונה, עם 674. מצ'אבי, שיאן ההופעות עם 767, הוא עדיין קצת רחוק.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 31.7: ארתורו וידאל מתקרב לאינטר, קונדוגביה לטוטנהאם?

לכתבה המלאה

מסי רוצה ליהנות שוב מכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully