וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: כריסטיאנו רונאלדו הגיע למתחם האימונים של יובנטוס

הכוכב הפורטוגלי חזר מהמסע שלו לסין והתקבל על ידי כ-200 אוהדי הגברת הזקנה במתחם, אחד מהם אף צייר שני דיוקנאות שלו. צפו בסרטון. גם שאר כוכבי יובה חזרו אחרי החופשה

אתר יובנטוס

בשעה טובה, הגיע היום (שני) יומו הראשון של כריסטיאנו רונאלדו כשחקן יובנטוס. בשעה 15:50 שעון ישראל הגיע ג'יפ שחור למתחם האימונים של הגברת הזקנה כשמסביב כ-200 מאוהדי הקבוצה שחיכו לראות את הכוכב החדש שלהם. מתוך הרכב יצא רונאלדו מחויך בדרכו ליום העבודה הראשון כשחקן יובנטוס. רונאלדו נכנס למתחם הרפואי של יובנטוס כדי לעבור בדיקות רפואיות נוספות לאלה שביצע לאחר שחתם. רונאלדו יתאמן לראשונה רק ביום שלישי.

כזכור, אוהדי יובנטוס ייאלצו להמתין עד 12 באוגוסט על מנת לראות את רונאלדו בפעולה, אז תשחק אלופת איטליה במשחק הכנה מול וילאר פרוזה וכל הכרטיסים למשחק הזה כבר נמכרו כמובן. בינתיים מי שהפתיע את רונאלדו במתחם האימונים היה הצייר מרקו ג'נובזה, שאייר שני דיוקנאות של הפורטוגלי והעמיד אותם מולו עם יציאתו מהרכב. יובנטוס עצמה נמצאת בארצות הברית כרגע ומי שחזרו לעניינים היום היו גם פאולו דיבאלה, חואן קואדרדו, גונסאלו היגואין, דוגלאס קוסטה ורודריגו בנטנקור.

עוד קודם לכן, נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס התייחס להחתמה הגדולה של יובה ואמר: "יובנטוס עשתה לעצמה תעמולה יפה לכל קבוצת FCA (קבוצת פיאט). אני מקווה שזה יוכל למסך עבורם את האכזבה הגדולה אם המאמן אלגרי היה נשאר ולא היה מבצע החתמה ענקית כזו. אחרי שבע אליפויות ברציפות, מה עוד יכול להלהיב את האוהדים ואת הספונסרים, כמו גם את עולם התעשייה והפוליטיקה? אני מזהה שהמועדון מצא 'תסריט' חדש דרכו יוכל להשיק מחדש את התדמית של יובה, שאפו על זה. לרונאלדו יש כנראה את הסוכן האינטליגנטי ביותר בספורט, הלכתי איתו לארוחת בוקר בפורטוגל".

עוד בנושא:
דייגו סימאונה: "הייתי לוקח את ליאונל מסי לפני כריסטיאנו רונאלדו"
מי יהיה מלך שערי הליגה האיטלקית? בסוכנויות ההימורים כבר יודעים
ואלוורדה: עזיבת רונאלדו היא מכה לריאל, כמו אינייסטה עבורנו"
"גארת' בייל הוא היורש של כריסטיאנו רונאלדו בריאל"
האמשיק: "רונאלדו לא מעניין אותי, אנצ'לוטי שכנע אותי להישאר"

תחילת עידן חדש

ציורים של כריסטיאנו רונאלדו. מתוך טוויטר,
הציורים של מלך טורינו החדש/מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully