וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה: "עזיבת רונאלדו היא מכה לריאל, כמו אינייסטה עבורנו"

מאמן ברצלונה ערך מסע"ת לקראת מסע המשחקים בארה"ב והתייחס גם ליריב הגדול: "הוא תרם המון לליגה הספרדית". על חיזוק לקבוצתו: "עזבו אותנו שחקני מפתח, נבצע עוד החתמות הקיץ"

AP

אחרי שרוב שחקניה העבירו את הקיץ במונדיאל ברוסיה ושניים מה גם זכו בו (אומטיטי ודמבלה), ברצלונה מתחילה באופן רשמי את ההכנות שלה לקראת העונה הבאה כשתשתתף במסע ההכנה בארה"ב, שם היא תפגוש את טוטנהאם במסגרת גביע האלופות המסורתי. ארנסטו ואלוורדה, מאמן האלופה הספרדית ערך מסע"ת אחרי תקופה ארוכה והתייחס בעיקר לחיזוק שצפוי להגיע לקאמפ נואו בקרוב. כזכור, הקטלאנים כבר החתימו את מלקום הברזילאי תמורת 40 מיליון יורו, את קלמון לנגלה הבלם הצרפתי תמורת 36 מיליון יורו ואת ארתור תמורת 31 מיליון יורו, אך במועדון מחפשים עוד קשר אחורי אחרי העזיבות של אינייסטה ופאוליניו ליפן ולסין.

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
יחתים עוד שחקנים. ואלוורדה/רויטרס

"אנחנו פתוחים לכל האפשרויות", אמר ואלוורדה, "זה נכון שעזבו אותנו כמה שחקני מפתח בקישור, כך שכנראה נבצע עוד החתמות. ננסה לבנות את הסגל הכי תחרותי שאנחנו יכולים. זה לא תלוי רק בי, אלא גם בשוק השחקנים. אנחנו רוצים שחקנים שיתאימו לסגנון שלנו. אנחנו צריכים שחקני קישור שיודעים להצטרף להתקפה".

המאמן התייחס גם ליריבה המושבעת ואמר על העזיבה של רונאלדו את ריאל מדריד: "זו מכה גדולה עבורם, כמו אינייסטה עבורנו. אנחנו נראה אם זה יעשה שינוי או לא, אבל אני משוכנע שהם יעשו ככל שיכולתם כדי למזער את ההשפעה של זה. צריך לכבד את רונאלדו, הוא שחקן נהדר שתרם המון לליגה הספרדית ולריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully