וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומא למאר הוצג באתלטיקו: "הגעתי במטרה לזכות בליגת האלופות"

הצרפתי בן ה-22, שהגיע ממונאקו תמורת 70 מיליון יורו והפך לשחקן היקר ביותר של הקולצ'ונרוס בכל הזמנים, מכוון גבוה: "זה מועדון ששואף לזכות בכל התארים. אתן הכל למען האוהדים"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

אתלטיקו מדריד הציגה היום (שני) באופן רשמי את תומא למאר הצרפתי. הקשר בן ה-22 הגיע הקיץ תמורת 70 מיליון יורו ממונאקו, ובכך הפך לשחקן היקר ביותר של הקולצ'ונרוס בכל הזמנים. אלוף העולם הטרי מגיע אחרי 127 הופעות ו-22 שערים במדי מונאקו, והוא יקווה לשפר את המשחק שלו ולעזור לקבוצה של דייגו סימאונה להפוך טובה יותר.

למאר אמר בהצגתו: "אני מאושר להגיע לכאן. אני מתרגש להכיר את חבריי לקבוצה, את העיר, את אנשי המקצוע. אני מבטיח שאתן את כל כולי למען המועדון והאוהדים. אני מודע לדרישות הגבוהות שיש כאן, ואני מוכן לאתגר. אני יודע מה היכולות שלי ואני בטוח שאוכל לתרום ולעזור לקבוצה לזכות בתארים. אנטואן גריזמן ולוקאס הרננדס סיפרו לי על הקבוצה, אני שמח שהם איתי כאן".

על המטרה העיקרית: "כמובן שהגעתי במטרה לזכות בליגת האלופות ולנסות להגיע הכי רחוק במפעל בכל שנה. זה מועדון ענק ששואף לזכות את כל התארים. אנחנו נעשה הכל כדי לזכות סוף סוף בליגת האלופות, אני יודע כמה הקהל חולם על זה, וכך גם אני".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
כוכב מונדיאל בליגה השבדית השניה: הסיפור המופלא של אנדראס גרנקוויסט
מנצ'סטר יונייטד: "המתיחות בין ההנהלה לז'וזה מוריניו הגיעה לנקודת רתיחה"

שחקן אתלטיקו מדריד תומא למאר. אתר רשמי אתלטיקו מדריד, אתר רשמי
תומא למאר מוצג באתלטיקו מדריד/אתר רשמי, אתר רשמי אתלטיקו מדריד

במונאקו הודו ללמאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully