וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה במפתיע: עדן בן בסט סיכם לשלוש שנים

15.7.2018 / 15:55

האלופה החליטה לממש את סעיף היציאה של החלוץ ותשלם להפועל חיפה 100 אלף יורו. בן בסט יעזוב מיידית את מחנה האימון של קבוצתו וישוב ארצה, באר שבע תנסה למצוא קבוצה לפקהארט

צילום ועריכה: קובי אליהו

האלופה הודיעה הבוקר (ראשון) שהיא החליטה לממש את סעיף השחרור של חלוץ הפועל חיפה שעומד על 100 אלף יורו וכי הוא סיכם לשלוש שנים ויצטרף בימים הקרובים. בן בסט צפוי לעזוב את מחנה האימון של הפועל חיפה מיידית ולחזור ארצה כדי להשלים את המעבר.

בן בסט ניהל לאחרונה מגעים על חוזה חדש בהפועל חיפה, אבל הצדדים לא הגיעו להסכמות. בינתיים בבאר שבע הבהירו לנציגיו שהם מוכנים להציע לו חוזה לשלוש שנים בסכומים גבוהים יותר מאלו שמציעה חיפה, ושהם מוכנים לעמוד בסעיף היציאה.


עוד בנושא

מוחמד גדיר ביקש לעזוב, הפועל באר שבע דורשת דמי העברה תמורתו
עוד בהפועל באר שבע: ג'ון אוגו נחת ודורש שדרוג
הדרישה של אנתוני וואקמה: בונוס כמו בעונה שעברה ופתרון לבעיית מיסוי
העונש הצפוי לבית"ר ירושלים: משחקים ללא קהל וקנס של לפחות 100 אלף יורו
קובי רפואה: "משוכנע שעומר דמארי יעשה עונה גדולה בהפועל תל אביב"
מכבי חיפה: יעקב שחר ינחת במחנה. אלאך: שוקל להחתים שחקן כנף זר

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
באר שבע הפתיעה. בן בסט/ברני ארדוב

בן בסט בן ה-31 שימש בורג חשוב בעונה המוצלחת של הפועל חיפה שהסתיימה עם זכייה בגביע. הוא כבש 12 שערי ליגה ו-14 בסך הכול וגם ענד את סרט הקפטן. הוא השחקן השני בקיץ הנוכחי שעושה את הדרך מהכרמל לבירת הנגב, אחרי שמואל שיימן. באר שבע גם ניהלה מגעים מתקדמים עם השוער ארנסטס שטקוס, אבל לבסוף ויתרה עליו. בינואר האחרון חנן ממן עשה את אותה דרך.

הצירוף של בן בסט יגרום לבאר שבע להאיץ את המאמצים למצוא לתומאש פקהארט קבוצה אחרת. אם הצ'כי יעזוב, האלופה תוכל לחפש זר בעמדה אחרת. במועדון מקווים שגם מיהאי קורהוט יעזוב בקרוב וכך תתפנה משבצת נוספת במצבת הזרים. הפועל חיפה מצדה, איבדה עוד צלע חשובה מאוד בחלק הקדמי שלה, אחרי שמוקדם יותר אלון תורג'מן חתם באוסטריה וינה.

הפועל באר שבע תהיה התחנה השביעית של בן בסט בישראל אחרי שהוא שיחק גם במכבי חיפה, מכבי הרצליה, עירוני קרית שמונה, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב וכמובן הפועל חיפה (שלוש קדנציות שונות). בשנים 2011-2014 הוא שיחק בצרפת במדי ברסט וטולוז.

עוד באותו נושא

כץ מגיב: "אני בשוק. דיברנו הבוקר, בן בסט לא אמר לי כלום"

לכתבה המלאה
seperator

בתקשורת הסלובנית דיווחו היום שמרואן קבהא נמצא על הכוונת של מיינץ הגרמנית וכי הוא "לא יישאר בהפועל באר שבע עוד הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully