וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "משוכנע שדמארי יעשה עונה גדולה בהפועל תל אביב"

האדומים המריאו למחנה האימון בפולין, שם הם יקיימו שלושה משחקי הכנה. רפואה: "בשבוע האחרון חיזקנו את הקבוצה במקומות שהיינו צריכים". דגני: "אין לחץ, מאמינים שיהיה טוב"

אתר רשמי

הפועל תל אביב המריאה הבוקר (ראשון) למחנה אימון בן 10 ימים בפולין. האדומים יפגשו את סוויט סקולווין מהליגה הרביעית בפולין (18.7) ולאחר מכן ישחקו נגד פאניוניוס היוונית (21.7) ואומוניה ניקוסיה הקפריסאית (23.7).

המאמן קובי רפואה אמר לפני היציאה למחנה: "כמובן שהחזרה של עומר דמארי נותנת אנרגיות חדשות, כולנו שמחים שהוא איתנו. נחזיר אותו לאט לאט לעניינים ואני בטוח שהוא יעשה עונה גדולה. אני חושב שבשבוע האחרון חיזקנו את הקבוצה במקומות שהיינו צריכים. בשבועיים האחרונים עבדנו טוב ונמשיך באותה גישה. הפועל תל אביב זו משפחה, בקטע החברתי לא תהיה בעיה".

על הציפיות אמר רפואה: "הציפיות מהפועל תל אביב תמיד גבוהות. זו קבוצה שלא יכולה לכוון נמוך, תמיד נכוון הכי גבוה שאפשר. העזיבה שלי? קרו דברים בדרך, לדעתי זה עשה טוב לקבוצה, הכול מאחורינו. אין משקעים וההדורים יושרו וזה מה שחשוב מבחינתי".

אוראל דגני אמר: "יש בהחלט אנרגיות חדשות, אני מקווה שיהיה לנו מחנה טוב ומוצלח. אנחנו לא בלחץ, מאמינים שיהיה טוב. יש המון שחקנים חדשים שצריכים להתחבר מקצועית וחברתית. מדברים הרבה על נושא הקפטן וקצת מגזימים לדעתי, בסוף המאמן יחליט. מבחינתי אקח מנהיגות גם בלי הסרט".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: צ'יקו אופואדו עדיין לא קיבל את הוויזה לישראל
הפועל חיפה הפסידה 3:1 לברוז', פאפאזוגלו מגיע להתרשמות
מכבי נתניה ניצחה 1:2 את דיושג'ר, קרית שמונה הפסידה 1:0 לניטרה

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ההכנות עולות הילוך. רפואה/קובי אליהו

הסגל שיצא למחנה

שוערים: אריק ינקו, רובי לבקוביץ', רוי ברנס.

הגנה: אדי גוטליב, אוראל דגני, אופק בלאס, עמירן שקלים, מרווין פרסמן, ירין פרץ, רז שלמה, עידן כהן, אדווינאס גירדבאיניס, עלי אלעוברה.

קישור: שי אליאס, ניר לקס, מוטי ברשצקי, אמיר עגייב, רוג'ר, רמזי ספורי, עמית מלכה, עמית מאיר, רז כהן.

התקפה: פייסל מוליץ', עומר דמארי, רועי זיקרי, אחמד עאבד, אושר דוידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully