וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טרטור אופואדו נמשך, טרם קיבל את הויזה לישראל

ענייני בירוקרטיה מעכבים את הצטרפותו של הניגרי לצהובים, והם מקווים שיצליח לנחות בארץ עד שלישי, לאחר שיקבל את הוויזה. תכונה גדולה בקרב האוהדים לקראת הגומלין מול פרנצווארוש

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הגעתו של צ'יקו אופואדו לארץ כדי לחתום רשמית על חוזהו במכבי תל אביב לשנתיים הקרובות, שוב מתעכבת. אחרי שמכבי תל אביב נאלצה להמתין ארבעה ימים עד שהשחקן קיבל לידיו את דרכונו, שהיה בדרום אפריקה, ובשל כך לא הצליחו במועדון להנחית אותו בארץ ביום רביעי על מנת לרשום אותו למשחק מול פרנצווארוש, כעת ישנו עיכוב נוסף בשל ענייני בירוקרטיה ולוחות זמני עבודה.

עוד בנושא

למרות מחמאות לעטר, במכבי תל אביב יודעים: הפער מבאר שבע נשמר
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב.
ממשיכים לחכות לו. צ'יקו אופואדו

אופואדו הגיע שלשום (חמישי) לעיר הבירה הניגרית אבוג'ה שם ממוקמת שגרירות ישראל. דרכונו חיכה לו בעיר והוא היה אמור להגיע איתו לשגרירות על מנת שיקבל ויזה לישראל. גורם במכבי תל אביב סיפר כי השחקן הגיש את כל המסמכים וכבר חיכה לקבלת הויזה, אך מאחר שהשגרירות אינה עובדת היום מכיוון שהיום הוא יום המנוחה אצל היהודים, ואינה פועלת גם בימי ראשון שהוא יום המנוחה אצל הנוצרים, נאמר לאופואדו להגיע לשגרירות שוב ביום שני על מנת לקבל את הדרכון חזרה עם הויזה לישראל. במכבי תל אביב ממתינים כעת למחרתיים ורק אחרי שאופואדו יודיע כי הויזה בדרכונו מוכנה, ישלחו לו הצהובים כרטיס טיסה לישראל באמצעות יעד ביניים, שאמור להיות איסטנבול אותה הוא מכיר היטב מהשנים בהן שיחק בטורקיה.

ההערכה במכבי תל אביב מדברת על כך שאופואדו ינחת עד יום שלישי בארץ, וזאת כאמור אם יקבל סוף סוף את הויזה משגרירות ישראל באבוג'ה ביום שני כפי שהובטח לו.
שחקני מכבי תל אביב ישובו הערב להתאמן אחרי שנחתו אתמול בצהריים מבודפשט. בעקבות התיקו מול פרנצווארוש שלשום, נרשמת תכונה מאוד גדולה אצל האוהדים שמתכוונים להגיע ולתמוך בקבוצה ביום חמישי בנתניה כדי לעזור לה להעפיל לסיבוב המוקדמות הבא. צ'יקו אופואדו אמור לשבת ולצפות במשחק מהיציע ולקוות שמכבי תל אביב תעפיל לסיבוב הבא, אז הוא כבר יוכל לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully