וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מחמאות לעטר, במכבי תל אביב יודעים: הפער מבאר שבע נשמר

13.7.2018 / 7:20

אחרי ה-1:1 מול פרנצווארוש הצהובים מרוצים מהגישה החדשה של החלוץ, אבל מודעים לבעיות בסגל ומתכננים מקצה שיפורים "תוך כדי תנועה". באטוקיו יוקפא, התקווה: לצרף שני זרים בקישור ובמרכז ההגנה

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
ממשיך את התקופה הרעה. קיארטנסון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

1. הפער מבאר שבע לא הצטמצם

בשורה גדולה לא יצאה אתמול (חמישי) מבודפשט. מה שהיה במכבי תל אביב בעונה שעברה נשאר לעת עתה אותו דבר. אחד משחקני הקבוצה הזהיר אמש אחרי התיקו מול פרנצווארוש, כי אם במכבי תל אביב יסתנוורו מכך שהקבוצה עמדה בכבוד מול יריבה טובה באצטדיון מאוד ביתי, הבכי יגיע בהמשך. אותן בעיות שליוו את הקבוצה בעונה שעברה, אותם ליקויים שבגללם מכבי תל אביב לא זכתה באליפות שלוש שנים ברציפות, נמשכים גם בקיץ 2018. מכבי תל אביב ממשיכה להיות קבוצה מאוד איטית.

אנריק סבוריט לא מוסיף לה מהירות כמגן שמאלי, מרכז השדה חסר שחקן זריז יותר שייתן ממד של משחק מהיר ובהתקפה וידאר קיארטנסון האיטי ממשיך את היכולת שהביאה לכך שהוא לא יהיה חלק מנבחרת איסלנד למונדיאל הנוכחי. מכבי תל אביב תחזור היום ארצה בשתי טיסות נפרדות ובמצב רוח לא רע, בטח אחרי השוויון בתוספת הזמן, אבל די ברור, ועם כל זה שמדובר רק בהתחלת העונה, שקיים ספק רב באשר לסגירת הפער מהפועל באר שבע. "יש לנו עוד הרבה עבודה", הסכים אמש גורם במכבי תל אביב. "זו לא הקבוצה שתהיה בעונה הקרובה והלוואי שנוכל לתקן תוך כדי תנועה ותוך כדי מעבר של סיבובים במוקדמות הליגה האירופית".

עוד בנושא

מכבי תל אביב סחטה 1:1 בחוץ מול פרנצווארוש במוקדמות הליגה האירופית
ולאדן איביץ' מודה אחרי התיקו: "החמצנו מצבים טובים, אבל זו תוצאה הוגנת"

בן מנספורד מנכ"ל מכבי תל אביב. קובי אליהו
דרוש: שחקן שיסדר גול ממצב נייח. מנספורד/קובי אליהו

2. מי יסדר גול ממצב נייח?

אבל לא רק המשחק האיטי בלט אמש לעין. מכבי תל אביב תמשיך כנראה גם בעונה הקרובה לשחק ללא מגביה כדורי עונשין וקרנות מהרמה הגבוהה ביותר. אלי דסה לקח אתמול לא מעט כדורים נייחים כאלה וספק אם הוא האיש שיכול לתת מענה לאחת החולשות הגדולות של מכבי תל אביב. המונדיאל הנוכחי לימד שוב עד כמה חשובות הקרנות ועד כמה המצבים הנייחים הינם אמצעי מושלם לכיבוש שער. התוספת של ז'איר אמאדור שכבש כמה שערים בקבוצתו האחרונה כבלם, יכולה לייצר שדרוג לעומת מה שהיה בתקופת ז'אן סילבן באבין, אבל בלי הגבהה טובה גם הנוגח הכי טוב בעולם, לא יוכל לעשות דבר. בן מנספורד וברק יצחקי לצידו היו חייבים לעמוד על המשמר ולדאוג שאחד השחקנים הראשונים שיוחתמו יהיה זר שיכול לסובב כדור לתיבת החמש ממצב נייח. עומר אצילי לבטח ייקח את הכדורים האלה כשהוא יפתח בהרכב, אבל גם הוא אינו שחקן מושלם בפוזיציה הזו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
בדרך לעונה אישית גדולה? אלירן עטר חוגג אמש/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

3. הבגרות של אלירן עטר

אבל לא הכל שלילי. מעבר לשער השוויון שיביא את ההכרעה לאצטדיון בנתניה וקרוב לוודאי יוציא כ-8000 אוהדים לתמוך בקבוצה, היו כמה נקודות לציון ובראשן אולי אלירן עטר. בזמן שבכלי תקשורת מסויימים ניבאו שעטר לא ישחק בעונה הקרובה במכבי תל אביב (ביחד עם איתן טיבי), החלוץ שנכנס כמחליף כבש אולי את השער הכי חשוב של מכבי תל אביב העונה. אבל זה לא היה רק השער שכבש עטר בתוספת הזמן. ניכר עליו כי הוא השתנה. מהרגע שנכנס, בלטה הבגרות במשחקו. לא עוד עטר שמחפש את השער האישי או את הפעולה הוירטואוזית, אלא שחקן בשל ובוגר שעשה סיבוב גדול בקריירה ובמהלכה למד מה באמת חשוב. משחק ההגנה שלו היה אפילו יותר מרשים ממשחק ההתקפה ולקינוח כאמור הוא כבש את השער ששינה לגמרי את מצב הרוח במועדון. "אלירן יעשה עונה גדולה", התחייב אמש אחד משחקני מכבי תל אביב. "הוא היה חייב לקחת אוויר אחרי העונה שעברה בה ג'ורדי לא הלך איתו והוא עוד יהיה מהטובים של הקבוצה".

ולאדה איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
בדבר אחד הוא כבר עדיף על ג'ורדי המאמן. איביץ'/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

4. ניהול המשחק של איביץ' וקבלת ההחלטות היו טובים

את עטר הכניס ולאדן איביץ' בחילוף יחסית מוקדם. ג'ורדי קרויף היה קופא לעתים על שמריו על הספסל ומתקשה למצוא את מי להוציא גם כשהקבוצה היתה רעה, אבל איביץ' היה חד מאוד בחילופים וניהול המשחק שלו היה טוב. הסרבי המעונב עבר בהצלחה את טבילת האש הראשונה שלו והעביר את ההכרעה לנתניה. הוא אולי לא מחייך לעבר שחקניו ויתכן שהוא באמת קשוח מדי, אבל הראיון שלו אמש אחרי המשחק ללירן שכנר ולאורי אוזן, לימד שיש שם נפש מאוד עדינה וההערכה היא שעם הזמן השחקנים ילמדו להכיר בחור מאוד חברותי.

צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב.
הוא לא הזר היחיד שיצטרף. אופואדו

5. ברשימת הרכש: אופואדו, קשר מרכזי ובלם

סאגת הוויזה של צ'יקו אופואדו אמורה להגיע הבוקר לסיומה כשהשחקן יקבל את אשרת הכניסה המיוחלת לישראל ויעשה את דרכו ארצה דרך איסטנבול. עכשיו כבר ברור שמכבי תל אביב תקפיא את כריסטיאן באטוקיו על מנת לצרף זר שישי. אחרי החתימה הרשמית הצפויה של אופואדו, תצרף מכבי תל אביב קשר מרכזי שיסייע בבניית המשחק וביצירת מצבים. השתחררות מוידאר קיארטנסון תוביל קרוב לוודאי גם לצירוף בלם זר שישחק לצד ז'איר אמאדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully