וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "החמצנו מצבים טובים, אבל זו תוצאה הוגנת"

12.7.2018 / 22:01

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה מה-1:1 מול פרנצווארוש בחוץ במסגרת המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית: "זה לא הסגל הסופי שלנו, נצרף שחקנים נוספים"

ולאדה איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
איביץ' הערב/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הצליחה לסחוט הערב (חמישי) 1:1 בחוץ מול פרנצווארוש במסגרת המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. שער של אלירן עטר אחרי בעיטה שפגעה במיחה בלאז'יץ' ושינתה כיוון בדקה ה-91 העניקה לצהובים את שער החוץ החשוב ותוצאה טובה לקראת הגומלין בנתניה בשבוע הבא. סטפן ספירובסקי כבש את השער עבור ההונגרים, שלא הצליחו לשמור על היתרון למרות שקיבלו דחיפה ועידוד מהקהל המקומי שהגיע במספרים יפים יחסית.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
שער מזליקי של אלירן עטר סידר 1:1 למכבי תל אביב בהונגריה
בית"ר ירושלים סיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה מול צ'יחורה

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר בסיום: "אחרי משחקים חושבים הרבה, אני מנסה לנתח את המשחק. הגענו הנה כדי לנצח, אבל החמצנו כמה מצבים לכבוש. אני חושב שבסך הכול זו תוצאה הוגנת. עכשיו נתכונן לגומלין בשבוע הבא בישראל". המאמן הסרבי נשאל האם יהיו שינויים נוספים בסגל של הקבוצה שלו ואמר: "זה לא הסגל הסופי שלנו, כי ננסה להביא עוד שחקנים. כרגע זה מה שיש לי, ניתן את כל מה שיש לנו. אני מנסה להתאים את השיטה למה שהכי טוב לנו, היא תלויה בשחקנים שיש לנו. כרגע שיחקנו עם שני חלוצים, בעתיד נראה ונחליט מה השיטה הטובה ביותר עבורנו".

יריבת מכבי תל אביב (אם תדיח את פרנצווארוש) כבר די ידועה. זו תהיה רדניצ'קי הסרבית, שהביסה 0:4 את גזירה יונייטד במשחק הביתי ותצא רגועה למדי לגומלין במלטה בשבוע הבא. רדובן פאנקוב (15), נרמין האסקיץ' (53 ו-85) ומרקו מרקיץ' (55) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully