וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: בית"ר ירושלים וצ'יחורה סיימו ב-0:0

אחרי קיץ עמוס בטלטלות, בית"ר ירושלים פתחה את העונה עם משחק חלש בגאורגיה שהעביר את ההכרעה לגומלין בטדי. לוזון: "נצטרך להשתפר כדי לעבור". האוהדים הדליקו רימון ביציע

בית"ר ירושלים הרכב מחנה אימונים 2018. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ההכרעה עברה לטדי. שחקני בית"ר ירושלים/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

אחרי קיץ עמוס בטלטלות, בית"ר ירושלים פתחה היום (חמישי) את העונה שלה בצורה רשמית עם 0:0 בחוץ נגד צ'יחורה הגאורגית במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה של גיא לוזון לא הרשימה, כמו גם הקבוצה הביתית, וניכר היה שהצהובים-שחורים עדיין לא נכנסו לכושר ושתי הקבוצות סיפקו משחק חלש. ההתמודדות תוכרע בשבוע הבא, יום חמישי ה-19.7, במשחק הגומלין באצטדיון טדי. במהלך המשחק אוהדי בית"ר הדליקו רימון עשן אשר עלול לעלות לקבוצה בקנס כספי. קרלוס קוויאר, שהוחלף בדקה ה-90 אחרי שנפגע, סובל מהתכווצות.

צ'יחורה, מחזיקת הגביע הגאורגי, איימה יותר על השער של איתמר ניצן ובדקה ה-31 בקאר מירטסחולאבה אף מצא את המשקוף, אך לא יותר מכך. האורחים הגיעו למספר מצבים מסוכנים של טל כחילה, עידן ורד ואופיר קריאף, אבל לא הצליחו להשיג שער וינסו לסיים את העבודה במשחק הביתי. אם תעבור את הגאורגים, בית"ר תפגוש בשלב הבא את המנצחת במפגש בין מאריבור הסלובנית לפרטיזני טירנה האלבנית (0:1 לסלובנים במשחק הראשון).

המאמן גיא לוזון אמר אחרי המשחק: "פתחנו את המשחק בצורה פושרת מאוד. היו הרבה מאוד פערים בין קו ההגנה לקו ההתקפה והקבוצה הגאורגית ניצלה את זה כדי לשלוט במרכז השדה, ולהיות טיפה יותר מסוכנים. במחצית השנייה היה סוג של שיפור. היינו טיפה יותר מסוכנים, יותר קומפקטיים והשתלטנו להם על מרכז השדה. היו לנו את ההזדמנויות לגמור ולהכריע את המשחק. לא עשינו את זה, וכדי לעבור אותם בשבוע הבא נצטרך להשתפר ברמת המשחק, להשתפר ברמת הארגון וכמובן להבקיע".

המאמן הגאורגי סוסו פרוידזה בא בטענות לשופט: "אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל הוא לקח כמה החלטות שנויות במחלוקת ברגעי מפתח. רצינו לנצח והשתמשו בכל האמצעים כדי לתגבר את ההתקפה. אני מרוצה מהשחקנים הצעירים שזו הייתה ההופעה הראשונה שלהם באירופה. נגיע לישראל כדי לנצח".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מרסל הייסטר בראיון בלעדי: "לא הייתי מוכן שטביב יתעלל בי, אני לא עבד"
בויסן: "ממליץ לכל כדורגלן בעולם לא להתקרב לבית"ר ירושלים"

seperator

הרכבים

צ'יחורה: דינו חמזיץ', דויט מאיסשווילי, לאשה צ'יקבאידזה, בקאר מירטסחולאבה, דויט מגרלישווילי, רבאז צ'יטיישווילי, דניס דוברובולסקי (דמור צ'יקלדזה, 62), אירקלי לקבטאדזה (גיורגי בוחדזה, 80), טיימורזי מרקוזשווילי (מיחאלי סרדלישווילי, 57), אירקלי בוגרידזה, גיורגי גבדאבה.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, מתן פלג, טל כחילה, קרלוס קוויאר (מיקי סירושטיין, 90), אור זהבי, דוד קלטינס, אופיר קריאף, אריק סאבו, עידן ורד, יעקב בריהון (אור אינברום, 58), יקוב סילבסטר (אנתוני וארן, 65).

עוד באותו נושא

דיווחים בגאורגיה: תקרית בין אוהדי בית"ר ירושלים לאוהדי דינמו טביליסי

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך

דקה 11: התקפה טובה של המארחים. כדור רוחב בילבל את הגנת בית"ר ומצא את הקפטן לאשה צ'יקבאידזה, שמצא עצמו חופשי ברחבה אבל בעט החוצה

דקה 21: כדור חופשי נהדר של עידן ורד מצא את הראש של טל כחילה שנגח מקרוב החוצה

דקה 31: כדור חופשי של הגאורגים הגיע לראש של בקאר מירטסחולאבה שנגח למשקוף

דקה 45: מחצית בטביליסי. משחק שקול, אך הקבוצה הביתית הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך

דקה 48: אריק סאבו מצא בכדור מצוין את עידן ורד ברחבה, ורד השתלט טוב וניסה להקפיץ בסטייל מעל לשוער, שהצליח לקלוט

דקה 56: עוד מצב טוב של הצהובים-שחורים. עידן ורד שלח כדור חופשי לראש של אופיר קריאף שנגח נכון, אבל פיספס במעט את המסגרת

דקה 90: סיום בטביליסי: בית"ר ירושלים העברה את ההכרעה למשחק הגומלין בטדי וסיימה ב-0:0 עם צ'יחורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully