וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויסן: "ממליץ לכל כדורגלן בעולם לא להתקרב לבית"ר ירושלים"

3.7.2018 / 10:27

הקשר שעזב בטריקת דלת במתקפה חריפה: "בית"ר ירושלים המועדון הכי חובבני בעולם, יש שם בעלים בלי כבוד לאף אחד". סוכמה עסקת הייסטר, שחקנים בקבוצה: "הוא עשה בשכל כשעזב"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

מרסל הייסטר צפוי להגיע היום (שלישי) לבודפשט לצורך בדיקות רפואיות וחתימה לשלוש שנים בפרנצווארוש. אתמול בית"ר ירושלים הגיעה לסיכום עם המועדון ההונגרי והקבוצה מהבירה תקבל עבור המגן השמאלי כ-300 אלף יורו. עדיין נותרו מספר פרטים לא סגורים, אבל במהלך היום הצדדים אמורים להשלים את העיסקה.

הייסטר עצמו היה נחוש לעזוב מתחילת הקיץ, גם במחיר של ישיבה בבית במשך שנה שלמה. שחקנים עימם שוחח אתמול במחנה האימונים אמרו: "הוא עשה בשכל. הרבה שחקנים מרגישים ככה. כל שחקן בכיר פה כל היום מדבר עם הסוכן שלו ומחפש פתרונות, כולם מרגישים שזה הולך למקום רע ומי שיכול ירצה לברוח. שחקנים שומעים שיש הצעות ממקומות יותר טובים ויותר יציבים - ביותר כסף - אז איך הם לא ירגישו מבולבלים?".

בית"ר לא תעביר את הכסף שיתקבל עבור הייסטר לפאוק סלוניקי כדי לממש מיידית את האופציה על אריק סאבו. הסכום הזה ישמש קודם כל לתפעול השוטף של המועדון ובית"ר תבקש מפאוק לדחות את התשלום. סירוב של היוונים עלול להוביל לתביעה, או לחילופין לאפשרות שתמצא קבוצה אחרת שתרכוש את הסלובקי.

כרגע בית"ר ירושלים עדיין במצב של קיפאון. אלי אוחנה לא מתכוון למכור שחקנים אחרים, כאשר מהמקרה של הייסטר הוא יוצא דופן היות והשחקן גם כך לא הגיע לארץ ואינו חלק מהסגל. כעת הכדור עובר לאלי טביב ולהחלטתו אם להשקיע כסף ו\או להעביר מכתב התנתקות ותג מחיר. בבית"ר מרגישים שאם טביב לא יבצע צעד לכאן או לכאן והקיפאון יימשך, העונה הקרובה תהיה קטסטרופלית.

מרסל הייסטר, בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
פרידה מיוחלת. הייסטר/ברני ארדוב

דויד בויסן שהגיע לסיכום עם בית"ר ירושלים על שחרורו לפני כשבוע וחצי, תקף בחריפות בריאיון בדנמרק:

"בית"ר ירושלים זה המועדון עם הארגון הכי חובבני בעולם. יש שם בעלים בלי כבוד לאף אחד אחר. אני כמעט רוצה להגיד שהוא מענה את כולם. זה היה כל כך מטורף. הוא בחיים לא בעט בכדור, אבל מתנהל כאילו הוא המאמן. אף אחד לא מעז להגיד לו כלום.

"טביב יושב במיאמי ומנהל את הקבוצה דרך הטלפון. למאמן אין מה להגיד. ברשת אפשר למצוא קטעי וידאו שבהם הוא נותן הוראות דרך הטלפון ממיאמי במהלך משחקים.

"לפני שהגעתי, דיברתי עם הבעלים בסקייפ והוא מאוד החמיא לי ואמר שהוא עוקב אחרי שלוש שנים. אבל אחרי שביקשו ממני לקצץ בשכר וסירבתי, פתאום הוא לא ענה יותר לטלפונים. הסוכן שלי ניסה 200 פעם. כמובן שאחרי שהסכמתי לוותר על כסף בשביל שייתנו לי לעזוב, שמענו ממנו עוד פעם.

"אני לא רוצה להגיד מילה רעה על הכדורגל בישראל, אבל אני בהחלט ממליץ לכל שחקן כדורגל לא להתקרב לבית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully