וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בין אוהדי בית"ר ירושלים לאוהדי דינמו טביליסי, מספר אוהדים עוכבו

12.7.2018 / 21:24

עוד לפני המשחק נגד צ'יחורה, התקשורת המקומית בגאורגיה מדווחת שאוהדי הצהובים-שחורים נתקלו באוהדי הקבוצה המקומית באירוע שהתלהט תוך זמן קצר. המשטרה עיכבה כמה אוהדים

מערכת וואלה!

בית"ר ירושלים פתחה היום (חמישי) את העונה האירופית שלה עם 0:0 בטביליסי עם צ'יחורה הגאורגית, אך את הכותרות שוב תפסו אוהדי הקבוצה, שעל פי הדיווחים בגאורגיה נקלעו לסיטואציה לא נעימה עם אוהדי דינמו טביליסי בזמן שצעדו לעבר האצטדיון. המשטרה המקומית עיכבה מספר אוהדים ישראלים. לטענת אוהדי בית"ר התפתחה מהומה אלימה של מכות, זריקת אבנים והשלכת חפצים שחזרה על עצמה מספר פעמים עד שהמשטרה התערבה. האוהדים גם טענו ששום דבר לא תוכנן מראש ושאוהדי טביליסי הפתיעו אותם בדרכם לאצטדיון.

המשחק עצמו היה שקט, מנומנם ודי חלש, אך נראה שמחוץ לאצטדיון הוא לא עבר בשקט. בתקשורת הגאורגית מדווחים כי במהלך הצעדה של אוהדי בית"ר לכיוון המגרש, נתקלו האוהדים הישראלים באוהדים מקומיים, ככל הנראה של דינמו טביליסי. האירוע התלהט תוך זמן קצר, הצדדים החליפו קללות וכוחות ביטחון נדרשו להתערב. אוהדי בית"ר התעמתו גם עם השוטרים, שבסופו של דבר הרחיקו אותם מהמקום. במהלך המשחק אוהדי בית"ר גם נצפו מדליקים רימון עשן ביציע אשר עלול לעלות לקבוצה בקנס כספי. הקבוצות ייפגשו פעם נוספת למשחק הגומלין אשר ייערך בשבוע הבא, יום חמישי (19.7) באצטדיון טדי בירושלים.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מוקדמות הליגה האירופית: בית"ר ירושלים וצ'יחורה סיימו ב-0:0
ליגה אירופית: FH בדרך למפגש מול הפועל חיפה אחרי 0:3 על להאטי

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב בלאגן. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully