וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: FH בדרך למפגש מול הפועל חיפה אחרי 0:3 על להאטי

האיסלנדים עשו צעד גדול בדרך למפגש עם מחזיקת הגביע הודות לניצחון מוחץ בחוץ על הפינים. רדניצ'קי הביסה 0:4 את גזירה ומחכה למכבי תל אביב, מאריבור מחכה לבית"ר ירושלים

צילום:רויטרס עריכת וידאו:אורן אלבלק

FH האיסלנדית (הפנרפיורדור) בדרך לפגוש את הפועל חיפה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. האיסלנדים גברו הערב (חמישי) 0:3 בחוץ על להאטי הפינית הודות לשערים של הלדור ביורנסון (4), סטיבן לנון (18) ורובי קרופורד (90), ועשו צעד גדול לעבר מפגש עם מחזיקת הגביע הישראלי בסיבוב הבא.

* גם יריבת מכבי תל אביב (אם תדיח את פרנצווארוש) כבר די ידועה. זו תהיה רדניצ'קי הסרבית, שהביסה 0:4 את גזירה יונייטד במשחק הביתי ותצא רגועה לגומלין במלטה בשבוע הבא. רדובן פאנקוב (15), נרמין האסקיץ' (53 ו-85) ומרקו מרקיץ' (55) כבשו.

* מאריבור ניצחה 0:1 בחוץ את פרטיזני טירנה האלבנית ואם לא יהיו הפתעות גדולות בגומלין, היא עשויה לפגוש את בית"ר ירושלים אם זאת תעבור את צ'יחורה הגאורגית. גרגור ביידה (50) סידר לסלובנים את הניצחון.

* אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית של המאמן רוני לוי גברה 1:2 בביתה על לאצ'י האלבנית. האלבנים הפתיעו כשעלו ליתרון בדקה ה-21 הודות לשער של הבלם אריון הוצ'לארי, שקבע גם את תוצאת המחצית. במחצית השנייה חניכיו של לוי הצליחו להפוך הודות לפנדל מוצלח של דניאל פראניץ' הקרואטי (52) ושער של סאקו סיסה (60).

* היברניאן, ללא אופיר מרציאנו הפצוע בידו, הביסה 1:6 בקלות את NSI רונאביק מאיי פארו. פלוריאן קאמברי השוויצרי כיכב עם שלושער.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מוקדמות הליגה האירופית: בית"ר ירושלים וצ'יחורה סיימו ב-0:0
זלטקו דאליץ': "האנגלים לא כיבדו אותנו, חוללנו פלאים עם לב ותשוקה"

שחקני מאריבור חוגגים. ברני ארדוב
יחזרו לישראל? שחקני מאריבור חוגגים בטרנר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully