וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 1:2 את דיושג'ר, עירוני קרית שמונה הפסידה 1:0 לניטרה

הקבוצה מהשרון ניצחה גם במשחק השני שלה במחנה האימונים בהונגריה, שובל גוזלן הכריע בדקה ה-85. דיא סבע שוב לא שותף. הפסד לקבוצה של חיים סילבס במחנה האימונים בסלובקיה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי נתניה קיימה הערב (שבת) את משחק ההכנה השני שלה במחנה האימונים בהונגריה, בו ניצחה 1:2 את דיושג'ר מהליגה הבכירה. במשחק הקודם שלה ניצחה הקבוצה של סלובודן דראפיץ' 0:2 את צגלדי, וביום שלישי תחתום את המחנה מול ושאש, שבקיץ שעבר שיחקה מול בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית ולאחר מכן ירדה ליגה.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי חיפה הביסה 0:6 את אוטרכט עד גיל 23
מכבי תל אביב: טרטור אופואדו נמשך, טרם קיבל את הוויזה לישראל
מוחמד גדיר ביקש לעזוב, הפועל באר שבע דורשת דמי העברה תמורתו

נתניה חסרה את ברנקו ורגוץ' הסובל מנפיחות בקרסול, ובמקומו פתח דולב אזולאי, בלם הפועל נצרת עילית שנמצא במבחנים. גם אילון ירושלמי לא התלבש בגלל פציעה. דיא סבע, מלך שערי ליגת העל בעונה שעברה, שוב לא שותף כשבנתניה מנסים למכור אותו לקבוצה בחו"ל. נתניה ספגה בדקה התשיעית, אבל בדקה ה-44 השאיר המגן ג'ונתן בורנשטיין כדור לאביב אברהם, שנכנס לרחבה בין שלושה שחקנים וירה את השוויון. שובל גוזלן הכריע בדקה ה-85 מבישול של ויקי כחלון.

ההרכב שפתח במשחק: דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבאך, דולב אזולאי, ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם, יונס מלדה, ערן לוי, שובל גוזלן.

עוד באותו נושא

כל המספרים נחשפים: תקציב מכבי נתניה עמד על 26.3 מיליון שקלים

לכתבה המלאה

עירוני קרית שמונה הפסידה 1:0 לניטרה מהליגה הסלובקית אחרי שספגה שער מרוברטו ולנטה בדקה ה-41. חיים סילבס עלה למשחק בהרכב הבא: מהדי זועבי, יובל שפונגין, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, אורי מגבו, אפונסו טיירה, עומר לקאו, איסמעיל ריאן, לוי גרסיה, נייג'ל האסלביינק, שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully