וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד גדיר ביקש לעזוב, הפועל באר שבע דורשת דמי העברה תמורתו

14.7.2018 / 9:46

החלוץ שכועס על ההתנהלות מולו ביקש רשמית להשתחרר מהאלופה, שדורשת עבורו כסף ולא מבינה את הפליאה של שחקנים לגבי הדרישה לדמי העברה. ג'ון אוגו נחת ודורש שדרוג, וואקמה יינזף

צילום ועריכה: קובי אליהו

מוחמד גדיר ביקש מהנהלת הפועל באר שבע לעזוב ,והופתע לגלות שבמועדון דורשים ממנו למצוא קבוצה שתשלם דמי העברה תמורתו אם ברצונו להשתחרר. בתחילת הקיץ הייתה לאלופה אופציה להשתחרר מהחוזה של החלוץ תמורת מאה אלף יורו, אבל היא לא מימשה אותה, למרות שבמקביל גדיר לא יצא למחנה האימונים ולא נרשם למשחקים באירופה. למעשה, הוא כלל לא נמצא בתוכניות המקצועיות של ברק בכר. בשיחה בין גדיר להנהלה ביקש השחקן שלא להתעמר בו ולשחרר אותו אם הוא לא בתוכניות, אך בבאר שבע דורשים כאמור כסף עבור שחרורו, וכן לא מוכנים לפצות כלל את החלוץ בצורה כספית. בסביבתן של גדיר מספרים שהשחקן כועס מאוד על ההתנהלות מולו. "אין בעיה לשחרר שחקן אבל למה לעשות את זה בצורה כזו שמסנדלת את השחקן", תהה. "בסוף יהיו השנה ביציע לא מעט שחקנים שמקבלים משכורת אבל לא באמת מהווים חלק מהקבוצה", אמרו בסביבתו של החלוץ.

עוד בנושא

הדרישה של אנתוני וואקמה: בונוס כמו בעונה שעברה ופתרון לבעית מיסוי
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יעזוב? טוני וואקמה/ברני ארדוב

אגב, באר שבע הבהרה לחלוץ שמבחינתה אין בעיה שיישאר בקבוצה ולא הודיעה רשמית שהוא אינו בתוכניות. עוד הוסיפו גורמיפ בקבוצה שלא ברור מהי הפליאה של השחקנים דוגמת מיהאי קורהוא, גיא חיימוב וגדיר, על הדרישה לדמי העברה תמורתם. במועדון אמרו שכמו שהם משלמים עבור שחקנים הם מצפים לקבל תמורה כספית עבור שחקנים שנמצאים תחת חוזה אצלם ועוזבים.

בעניין אחר, ג'ון אוגו נחת בארץ ואמור להצטרף לאימוני הקבוצה אך לא צפוי לשחק במשחק הגומלין נגד פלורה טאלין, וייכנס לעניינים לקראת המשחק מול דינמו זאגרב בסיבוב המוקדמות הבא של ליגת האלופות. אוגו, כמו חברו אנתוני וואקמה, דורש שדרוג לחוזהו אך במועדון מעריכים שבניגוד לוואקמה העניינים מולו ייפתרו. בקרב האלופה טוענים שבשלב זה לא קיבלו הצעה על אוגו וזאת למרות שא.א.ק אתונה גיששה אצל סוכניו באשר למעמדו בבאר שבע. בנוגע לוואקמה, בקבוצה מתכוונים לנהל שיחה עם הניגרי בעקבות הפוסט שהעלה. כזכור, וואקמה דורש לקבל בונוס כפי שקיבל אשתקד וכן שמועדון יישא בעלויות המיסוי שלו, דבר לו אלונה ברקת מסרבת בשלב זה. הפועל באר שבע תבהיר לשחקן שאם הוא ימשיך להתנהל בצורה כזו מול המועדון הוא יהיה מוזמן להביא הצעה מקבוצה אחרת, בסכום שיספק את האלופה הישראלית, ולעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully