וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה של אנתוני וואקמה: בונוס כמו בעונה שעברה ופתרון לבעית מיסוי

13.7.2018 / 19:43

אחרי הפוסט של הניגרי, לוואלה! ספורט נודע כי הקשר רוצה שהמועדון יישא בעלויות מיסוי שיהיו גבוהות עבורו העונה וכן בונוס גבוה כפי שקיבל מברקת אשתקד. בבאר שבע הציעו שדרוג למשכורת המקורית אך לא בגובה הבונוס

צילום ועריכה: קובי אליהו

ענייני מיסוי ובונוס שמן מהעונה שעברה - אלו שני הסעיפים שגורמים למתיחות קשה בין אנתוני וואקמה להפועל באר שבע. הניגרי פרסם היום (שישי) פוסט שגרם לא מעט רעש בשעות האחרונות, בו טען בין היתר שבבאר שבע רוצים לקצץ את שכרו לעונה הקרובה ודרש "כבוד" אחרי ההישגים להם היה שותף בכיר.

כעת, כך נודע לוואלה! ספורט, מתברר שהקיצוץ עליו מדבר וואקמה הוא אינו דרישה של המועדון אלא בעית מיסוי ודרישה לבונוס זהה כפי שקיבל בשנה שעברה. בקיץ שעבר קיבל הקשר הצעה מקבוצה סינית ודרש לעזוב. בשיחות עם השחקן שהיה משמעותי מאוד במאבק להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות הציעה אלונה ברקת לוואקמה בונוס שלפי גורמים המעורים בפרטים היה גבוה מאוד, ששדרג משמעותית את שכרו.

בשבועות האחרונים הציעה באר שבע לניגרי שדרוג למשכורתו המקורית אך בסכום נמוך מהבונוס לו זכה בעונה שעברה, כשזה דורש מצידו סכום זהה. בנוסף, וואקמה יהפוך מהעונה הקרובה ל"ישראלי" מבחינת מיסוי, כלומר - המס שיירד לו משכר הברוטו יהיה כמו זה של השחקנים הישראלים, גבוה משמעותית מזה של שחקנים זרים. המשמעות מבחינת השחקן היא ששכר הנטו שלו ייפגע והוא מצפה כעת שבאר שבע תישא בעלויות המיסוי, כמו גם לקבל את הבונוס לו זכה אשתקד.

עוד בנושא:

וואקמה טוען: רצו לקצץ את שכרי לעומת העונה שעברה
"בית"ר קבוצה משותקת ויתומה, ההתאחדות חייבת להתערב בדחיפות"
מכבי חיפה במסר למכבי נתניה: לא נגדיל את ההצעה על אולסק

שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
באר שבע לא קיבלה עליו הצעות מאז הקיץ שעבר. וואקמה/ברני ארדוב

בבאר שבע כמובן לא אהבו את העברת המסרים דרך הרשתות החברתיות ונראה שהסאגה עם השחקן תימשך לפחות בתקופה הקרובה. לפי גורם בקבוצה, בניגוד לעונה שעברה, אם תגיע הצעה בסכום שתרצה את אלונה ברקת, הפעם במועדון לא יעמדו על הרגליים האחוריות והשחקן יימכר.

חשוב לציין שבאר שבע לא קיבלה הצעות על השחקן מהקיץ שעבר ולמרות ניסיונות רבים של וואקמה ונציגיו למצוא קבוצה שתרכוש אותו בינואר הקודם, לא נרשמו פניות אל האלופה הישראלית בנוגע אליו. אגב, גורם בניגריה סיפר לוואלה! ספורט שלמרות הפוסט, וואקמה מבין את המצב ודווקא מעוניין בהארכת חוזה מעבר לעונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully