וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במסר למכבי נתניה: לא נגדיל את ההצעה על אולסק

13.7.2018 / 10:29

במועדון לא אוהבים את הסחבת, סוכניו התבקשו לסכם את העסקה בשבוע הבא אחרת ייפגשו עמו בינואר. אחרי שבמועדון הציעו חוזה לשנתיים, עדיין אין הסכמות עם ספרטה פראג בנוגע למאנג'ק

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תומר לוי

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (שישי) כי תקים בסוף השבוע שני משחקי אימון נוספים. הערב תפגוש הקבוצה את קבוצת סטראלן מהליגה האזורית בגרמניה ומחר בצהריים תקיים הקבוצה משחק אימון מול קבוצת אוטרכט U21. שני המשחקים הללו יהוו הכנה נוספת לקראת שני המפגשים שינעלו את המחנה ביום רביעי, מול ספרטה רוטרדם ומול RKC וואלוויק. "חמישה משחקי אימון הם דבר יוצא דופן במחנה. חשוב מאוד שכל השחקנים ייקחו חלק במשחקים ואז נוכל לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי הסגל", אמרו.

עוד בנושא:

רמי גרשון ימשיך כמגן. שחקנים במכבי חיפה: "לפחות צברנו ביטחון"
מכבי חיפה הביסה 2:15 את בארלו החובבנית במשחק הכנה בהולנד

שחקן מכבי נתניה, ניקו אולסק. ברני ארדוב
חיפה מתחילה לאבד את הסבלנות לגביו. ניקו אולסק/ברני ארדוב

בחיפה עדיין ממתינים לקשר ז'ורז' מאנג'ק, שסוכנו הציע אותו בחינם אך מאוחר יותר התברר כי ספרטה פראג דורשת כסף עבורו. כזכור, במועדון טענו בשבוע שעבר כי תנאי השחקן לו הוצע חוזה לשנתיים לא מהווים מכשול וכל שנותר כעת הוא לסכם מול הצ'כים.

בנוסף, במועדון שלחו מסר למכבי נתניה בעניין ניקו אולסק. במועדון הבהירו לאייל סגל, באמצעות סוכני השחקן, כי לא ימתינו זמן רב להצעה שהגישו. אחרי מעברו של יניב בריק שלא יהיה קשור לעסקה, חיפה הגישה הצעה שכוללת את שון וייסמן בלבד. "אם נתניה לא תיתן אור ירוק בימים הקרובים, ניפגש איתו בינואר אחרי שנודיע לנתניה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully