וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון ימשיך כמגן. שחקנים במכבי חיפה: "לפחות צברנו ביטחון"

12.7.2018 / 8:37

בקבוצה בונים על הקפטן בתפקיד הנוכחי, לפחות עד שיגיע שחקן נוסף לעמדה הזו. שחקנים התייחסו ל-2:15 אתמול: "מול ספרטה יהיה מעניין". שביעות רצון מקאיו. קלאוס החל להתאמן לבד

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: תומר לוי

"המשחק הזה לא מעיד על דבר. הגענו לכאן בידיעה שמדובר על יריבה מליגה נמוכה, אבל לא שיערנו שזאת הרמה. מצד שני, זה הוסיף מעט ביטחון. המפגש מול ספרטה רוטרדם יהיה מעניין". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה לאחר הניצחון 2:15 אתמול (רביעי) על קבוצת החובבים בארלו. המקומיים משתייכים ל"דרדה קלאסה" (הליגה השלישית) אך למעשה מדובר בליגה השמינית בהולנד. למרות היריבה הנחותה, בחיפה הביעו שביעות רצון מהשלושער שהבקיע קאיו. "לפי האימונים נראה שהוא רוצה להוכיח שהוא מסוגל לשנות את מה שראינו", אמרו בחיפה. שלומי אזולאי, שבישל צמד וכבש עוד צמד אמור לפתוח בהרכב הראשון במשחק הקרוב.

במועדון ממתינים ליום חמישי הבא, המועד בו הבטיח אלי טביב כי ינהל משא ומתן למכירת עידן ורד. אלי אוחנה לוחץ עליו לא לבצע את העסקה אך הבעלים מנהל מגעים עם סוכנו של השחקן, אבי נימני. חיפה מציעה עדיין כמיליון וחצי שקלים כדי לסגור את העסקה. במועדון ממתינים גם לניקו אולסק ומעריכים שאם טאלב טואטחה לא ישוב לישראל, אופיר דוידזאדה עשוי להיות זה שילבש את המדים הירוקים. עד אז, כזכור, הוחלט בצוות המקצועי להציב את רמי גרשון בעמדה הזאת. "הוא טוב יותר כמגן מאשר כבלם", סבורים גם שחקנים בקבוצה. גרשון ישחק גם כבלם במחנה, אבל העדיפות כרגע היא להשאיר אותו בתפקיד הנוכחי. סוכנו היווני של קלאוס מנסה למצוא לו קבוצה ביוון. אסטרס טריפוליס מוכנה לממן רק כמחצית משכרו. גם פנאתנייקוס הוזכרה בתקשורת המקומית. בינתיים, קלאוס מתאמן עם מאמן כושר בכפר גלים.

מו אלאך רוצה לסגור קשר אחורי כבר במהלך המחנה. שם טוענים כי אין עדיין כל התקדמות עם ז'ורז' מאנג'ק שעלות העסקה התבררה כיקרה הרבה יותר מאשר בזמן שהוצע (כחצי מיליון יורו תמורת הכרטיס). דונלד מיטשל מהכוכב האדום הוצע, גם הוא אך דורש שכר גבוה מאוד ואלאך בוחן גם מועמד נוסף.

בנושא אחר: ביום רביעי הקרוב, החל מהשעה שש בערב, ייערך בקצף טורניר לזכרו של השוער אבי רן ז"ל. מדובר בציון 31 שנה למותו של השוער שהפך לאגדה.

עוד בנושא:

רמי גרשון: "רוצים לכפר על העונה הקשה שעברנו"
הפועל חיפה הפסידה 2:0 לאוסטנד במשחק אימון
אחמד עאבד חתם בהפועל תל אביב לשלוש שנים

שחקן מכבי חיפה רמי גרשון. אדריאן הרבשטיין
בינתיים ימשיך כמגן. גרשון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully