וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד עאבד חתם בהפועל תל אביב: "נחזיר את המועדון לימיו הגדולים"

יום מוצלח לאדומים: אחרי הצטרפותו של בלם נבחרת ליטא גירדבאיניס, הגיע הרכש השביעי הקיץ, שחתם לשלוש שנים אחרי שהשחרור מגירסונספור הגיע. הקשר: "כבר לא יכול לחכות לפגוש את הקהל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

יום (רביעי) מוצלח מאוד להפועל תל אביב, שהודיעה על שתי החתמות בתוך שעות ספורות. כצפוי, אחמד עאבד הצטרף לאדומים, לאחר שהשחרור שלו מגירסונספור הטורקית הגיע והוא חתם על חוזה לשלוש שנים. "כיף לי להיות כאן ואני שמח ללבוש את המדים של הפועל", אמר הקשר, "מאמין שעם עבודה קשה נצליח להחזיר את המועדון לימיו הגדולים. כבר לא יכול לחכות לפגוש את הקהל האדיר שאני מכיר טוב דווקא מהצד השני. מאמין שתהיה לנו עונה טובה".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הפועל תל אביב: אחמד עאבד קיבל את השחרור מגירסונספור
אדי גוטליב: "אני אוהב מאוד את הפועל תל אביב, זה כמו בית בשבילי"
רשות האוכלוסין וההגירה תפתח תיק חקירה נגד הפועל תל אביב

לפניו, הגיע להפועל תל אביב שחקן נבחרת ליטא, הבלם אדווינאס גירדבאיניס (25) שישחק בקבוצה בעונה הבאה, זאת בכפוף לכך שיעבור בהצלחה בדיקות רפואיות. הוא אמור לנחות מחר בארץ ולהצטרף לקבוצה באופן רשמי כבלם שלישי. בקבוצה חיפשו בלם שלישי, ומשלא מצאו ישראלי החליטו ללכת על בלם זר בעלות נמוכה. הליטאי החזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצתו הפולנית, פיאסט גליביציה, אך ניצל סעיף יציאה לקבוצה במדינה אחרת. בהפועל קיבלו המלצה עליו משוער בני יהודה, אמיליוס זובאס, אשר משחק איתו בנבחרת.

גירדבאיניס, המיוצג על ידי סוכן השחקנים שחר גרינברג, שיחק בעונה שעברה במדי טום טומסק בליגת המשנה הרוסית בהשאלה מפיאסט גליביציה הפולנית. הוא שותף ב-25 משחקים בכל המסגרות. הבלם גם ערך עשרה הופעות במדי נבחרת ליטא אחרי ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של מדינתו. את הופעתו הראשונה הוא ביצע במרץ 2016 ואת האחרונה בהפסד 4:0 לנבחרת פולין לפני חודש.

כעת, להפועל תל אביב יש כבר שבעה שחקני רכש חדשים שהגיעו הקיץ: מלבד עאבד וגירדבאיניס, הגיעו גם רועי זיקרי, רז כהן, רוג'ר הברזילאי, רובי לבקוביץ' ועמירן שקלים.

עוד באותו נושא

ליגת העל: העברות קיץ 2018 - כל העדכונים

לכתבה המלאה
אחמד עאבד שחקן הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
חזר לישראל. אחמד עאבד/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב
אדווינאס גירדבאיניס. GettyImages
ילבש אדום בעונה הבאה. אדווינאס גירדבאיניס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully