וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אחמד עאבד קיבל את השחרור מגירסונספור

נציגו של השחקן הגיע להבנות עם הקבוצה הטורקית, אבל השחרור הבינלאומי טרם הגיע ולכן ההעברה טרם הפכה לרשמית. ברגע שיגיע, עאבד יוצג כשחקן האדומים, שמחכים גם לעומר דמארי

צילום ועריכה: קובי אליהו

עורך דינו של אחמד עאבד, שרבל ג'אברין, הגיע היום (שני) להבנות עם קבוצת גירסונספור הטורקית על שחרורו של השחקן מהקבוצה. עאבד, שכבר סיכם עקרונית בהפועל תל אביב, ממתין כרגע לשחרור הבינלאומי מהטורקים ועד שזה לא יעבור, העברתו לשורות האדומים לא תהיה רשמית.

כזכור, אתמול טס עורך דינו של השחקן כדי להיפגש עם הנהלת המועדון הטורקי. בין הצדדים היו פערים של כ-50 אלף יורו, סכום שאותו אמורים היו הטורקים להעביר לקרית שמונה.

למעשה, הפועל תל אביב הגיעה לסיכום על רכישת החלוץ בסכום זה וברגע שהשחרור הבינלאומי יעבור, יוצג עאבד כשחקן הפועל תל אביב. מלבד עאבד, במועדון מקווים כי גם עומר דמארי שנמצא במגעים עם ר.ב. לייפציג הגרמנית על התרת חוזהו, יחתום השבוע, עוד לפני היציאה למחנה האימון בפולין.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
הבלם הקוסוברי-שוויצרי אלבן פנישי חתם בבני סכנין
עובר לליגה הקרואטית: רועי גורדנה חתם לעונה בסלאבן בלופו
דור אלו ביקש הבהרות לגבי מעמדו, בבאר שבע הודיעו: אתה נשאר
הנהלת הפועל חיפה לשחקנים: "אין ציוד, הביאו כפכפים ונעליים למחנה"

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה!
עוד צעד לקראת השלמת העסקה. אחמד עאבד/מערכת וואלה!, לילך וייס

שיתוף פעולה ייחודי בין מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב ומכון דוידסון לחינוך מדעי במסגרתו ילמדו הקבוצות במועדון את הקשר הישיר שבין מדע לכדורגל, כאשר הדוגמאות יילקחו מהשטח וממשחקי המונדיאל שמתרחשים ממש עכשיו. במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים, מכון דוידסון יעביר קורס אינטרנטי על המדע שמאחורי הכדורגל לכל ילדי קבוצת הפועל תל אביב מגילאי 8 ועד לשחקני קבוצת הבוגרים.

מטרת הקורס היא להעניק לילדים את הידע הרב והמעמיק ביותר. הקורסים יעסקו בנושאים שונים, מהבסיס שמסביר היכן התחיל הכדורגל או אילו סוגי בעיטות קיימות ועד להתעסקות במקרי בוחן מציאותיים מהמונדיאל שם יבחנו לדוגמה את חוקי הפיזיקה של בעיטת הבננה המפורסמת של רונאלדו, איך ההדחות המפתיעות של הקבוצות המובילות קשורות לאוהדים שנמצאים במשחק, איך תפקודו של השוער מושפע באופן ישיר מבגדיו ומדוע צריך נעלי פקקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully