וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל חיפה לשחקנים: "אין ציוד, הביאו כפכפים ונעליים למחנה"

9.7.2018 / 15:03

השחקנים קיבלו הודעה בקבוצה בה חבר גם המנכ"ל והגיבו בציניות: "הנכם מתבקשים להביא משוטים, לא אושרה הטיסה". מגרלשווילי ימריא למחנה האימון בהולנד, 3:3 במשחק הכנה מול קרית שמונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

(עדכון ראשון: 10:32)

הפועל חיפה קיימה הערב (שני) משחק אימון מול עירוני קרית שמונה, בו נפרדו השתיים בתוצאה 3:3. קרית שמונה הובילה 1:2 בהפסקה משערים של לוי גרסיה ונייג'ל האסלביינק מול שוויון זמני של מקסים פלקושצ'נקו. איסמעיל ריאן המחליף העלה ל-1:3, אבל מחזיקת הגביע השוותה לקראת הסיום הודות לשערים של המחליפים גיא חדידה וסער פדידה.

הרכב הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו ריסטו מיטרבסקי, חן דילמוני רועי שוקרני, גל אראל, מקסים פלקושצ'נקו, מאמון קשוע, גילי ורמוט, אלי אלבז.

הרכב עירוני קרית שמונה: מהדי זועבי, יובל שפונגין, מרכוס דיניז, עידן נחמיאס, אורי מגבו, לוי גרסיה, אפונסו טיירה, עומר לקאו, מוחמד שכר, נייג'ל האסלביינק, שמעון אבוחצירה.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דיווח: רומא רוצה את מנור סולומון, נציגיה כבר שוחחו עם משפחתו
מתקרב להפועל תל אביב: אחמד עאבד קיבל את השחרור מגירסונספור
הבלגן בבית"ר ירושלים עומד להתפוצץ להתאחדות לכדורגל בפנים

גיא חדידה, מימין, עם סער פדידה שחקני הפועל חיפה. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
השוו לקראת הסיום. גיא חדידה, מימין, עם סער פדידה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

עוד קודם לכן הגיעה הקבוצה להסכמות עם חיים מגרלשווילי לפיהן הוא ייצא למחנה במטרה לחתום לעונה נוספת. המגן לא פתח את האימונים עם הפועל חיפה מתוך ידיעה שיצורף מגן נוסף מלבד חן דילמוני ולכן גם לא הוצע לו הסכם לעונה הבאה. כעת, ניר קלינגר ויואב כץ רוצים את המגן הישראלי, שיכול לתפקד גם כקשר, בסגל שלהם.

החלוץ פטאר סלישקוביץ' נבחן והחלטה תתקבל גם לגבי גיא חדידה, שכאמור כבש ועשוי להמריא להולנד. במועדון טוענים כי בשלב זה לא התקבלה החלטה לגבי מיהאי קורהוט או קלאודמיר. "כדי לצרף את המגן השמאלי או קשר, נצטרך לוותר על חלוץ. אפשר לצרף רק זר אחד", אמרו. אם יוחלט לצרף זר נוסף, ייתכן שאחד הזרים, רסמוס סויסטדט למשל, יעזוב ברגע האחרון.

השוער ארנסטס שטקוס אישר אתמול כי הפועל חיפה הציעה לו חוזה לשלוש שנים נוספות. השוער החל במגעים עם יואב כץ ובמועדון מקווים להגיע לפשרה בעניין בימים הקרובים.

מי שעזב את הקבוצה הוא ענר שכטר הצעיר, שהושאל לעונה אחת להפועל עפולה מהליגה הלאומית.

שחקן הפועל חיפה חיים מגרלשווילי עובר את שחקן הפועל רמת גן איתמר כהן. מגד גוזני
נשאר. חיים מגרלשווילי/מגד גוזני

שחקני ועובדי הפועל חיפה הופכים מדי פעם את נושא התנאים במועדון ללעג, אלא שבימים האחרונים הם החליטו לקחת את זה צעד אחד קדימה. בימים האחרונים קיבלו השחקנים הודעה בקבוצת הוואטסאפ המשותפת שלהם, בה חבר גם המנכ"ל אורן שטרלינג, לפיה "הנכם מתבקשים להביא אתכם למחנה האימונים כפכפים ונעלי ספורט", זאת בטענה ש"לא הגיע כל הציוד". בעקבות ההודעה הזאת, החליטו שחקני הפועל חיפה המופתעים להפוך את הנושא לבדיחה והם הגיבו להודעה המוזרה של ההנהלה שלהם.

"הנכם מתבקשים לקנות כרטיסי טיסה, לא הגיע הכסף", הגיב עדן בן בסט בקבוצה, וגם תגובת השחקנים האחרים לא איחרה לבוא. "הנכם מתבקשים להביא שוברים של מקדונלד'ס מהארץ. אין אוכל במלון", "הנכם מתבקשים להביא משוטים, לא אושרה הטיסה", ו-"הנכם מתבקשים להביא רולר בליידס בתיק הגב, אין אוטובוס, אנחנו נשתמש ברולר בליידס מבריסל עד הולנד", כתבו השחקנים בתגובה להחלטה.

"איך יכול להיות שעד היום לא דאגו שהציוד יגיע? איפה ההנהלה הייתה בחודש האחרון?", תהה אחד השחקנים. שחקן אחר הוסיף: "איפה שמעת על קבוצה בליגת העל שמבקשים מהשחקנים שלה להביא כפכפים למלון? מביך".

ווסטאפ הפועל חיפה. צילום מסך
ווסטאפ הפועל חיפה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully