וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורה טאלין - הפועל באר שבע: חן עזרא צפוי לפתוח, 11 ישראלים בהרכב

9.7.2018 / 17:40

ברק בכר לא תרגל הרכב, אך ההערכות הן שצדק יחבור לטהא במרכז ההגנה במשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות (ג', 18:30, ספ'1). המאמן: "פותחים מסע חדש ומרגש". דור אלו ביקש הבהרות, גיא חיימוב נגרע מהסגל לאירופה

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע תתארח מחר (שלישי, 18:30, ספורט1) אצל פלורה טאלין למשחק הראשון ביניהן במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. הערב קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים קצרה לקראת המשחק ואחריה נערך האימון המסכם. דודו גורש יפתח בשער, בעוד השוער היווני יאניס אנסטיס יישב על הספסל לאחר שהתווסף לרשימת הסגל לאירופה יחד עם ז'וליאן סטו. לעומתם, גיא חיימוב שנשאר בארץ נגרע מהרשימה.

המאמן ברק בכר לא תרגל הרכב, אבל נראה כי שיר צדק יפתח לצד לואי טהא במרכז ההגנה וחן עזרא יערוך בכורה בהרכב כל-ישראלי. המאמן אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מתכוננים בצורה יסודית והכי טובה כמו לכל משחק. זו קבוצה שנמצאת בעיצומה של העונה כך שניתן לעקוב ולראות. ראינו משחקים, ראינו דברים טובים ופחות טובים. נלמד אותם ונעשה את ההכנה הכי טובה. יש לנו שחקנים שחסרים, חלק פצועים, אחד השחקנים רק חזר מהמונדיאל ויחזור למשחק השני. בינתיים יש לנו סגל מספיק טוב. אנחנו באים לעשות הכול כדי לעשות משחק טוב ולהוציא תוצאה טובה מחר".

בכר הוסיף: "זה משחק רשמי ראשון שלנו העונה והשחקנים מבינים את זה. פה אנחנו פותחים מסע חדש ומרגש באירופה. בנוגע לשחקנים שצירפנו, עקבנו אחריהם זמן רב ואנחנו חושבים ששניהם מסוגלים להשתלב בסגל שלנו כמו שצריך".

בן ביטון: "זה משחק ראשון ויש התרגשות. חשוב לפתוח בצורה טובה. נבוא מרוכזים לעשות את העבודה. שיר צדק הוא בחור מדהים. הוא שחקן מצוין וכיף לנו לקבל אותו חזרה. לא מורגש שהוא לא היה איתנו הרבה זמן".

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
"סטו יעזור לבאר שבע לעשות צעד קדימה באירופה"
מיגל ויטור הוקפא, אבל יוכל לחזור לפעילות בינואר
ראש עיריית אשדוד הודיע: אצטדיון חדש עד 2022

שחקן הפועל באר שבע חן עזרא. יוסי ציפקיס
הרכש היחיד ב-11. חן עזרא/יוסי ציפקיס

המגן דור אלו ביקש הבהרות בנוגע למעמדו. גורמים במועדון סיפרו הבוקר כי השיחה עם המאמן ברק בכר נערכה עוד לפני המראת הקבוצה לטאלין וללא קשר להחתמת ז'וליאן סטו, שיכול לשחק גם בעמדת המגן הימני. לא ברור מה עלה בשיחה בין השניים, אולם בבאר שבע הבהירו כי בסיומה הוחלט שאלו, שמציג יכולת טובה באימונים, יישאר במועדון ויילחם על מקומו בהרכב. יש לציין כי במועדון הבהירו שסטו אמנם יכול לשחק כמגן ימני - תפקיד אותו מילא לעתים בצרפת - אך זה לא התפקיד המרכזי שבגללו הוא הגיע.

במועדון החמיאו לבלם מיגל ויטור, שהסכים לחתום על הצהרה לפיה הוא מסכים שכרטיס השחקן שלו יוקפא. בשיחה שקיים עם המנכ"ל אסי רחמים, הוסבר לפורטוגלי שלמרות שהתקנון מורה מפורשות כי שחקן לא יוכל לחזור אחרי הקפאה, המועדון קיבל אישור מיוחד מההתאחדות וכך הוא יוכל להירשם בהמשך (עד ה-17 בספטמבר או בחלון ההעברות בינואר) במקום מיהאי קורהוט שצפוי לעזוב. הפועל חיפה עדיין מתעניינת במגן השמאלי ושם מקווים שעסקה תצא לפועל.

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, שיר צדק, אורן ביטון, מרואן קבהא, דן איינבינדר, חנן ממן, מאור מליקסון, חן עזרא, בן שהר.

עוד באותו נושא

ז'וליאן סטו חתם בהפועל באר שבע לשנתיים

לכתבה המלאה
דור אלו שחקן הפועל באר שבע. AP
נשאר בבירת הנגב. דור אלו/AP

פלורה טאלין יצאה לפגרה בליגה האסטונית כשהיא במקום השני עם 42 נקודות, מרחק שתי נקודות מהמוליכה נומה קאליו. ביום רביעי שעבר התעללה ביריבה חובבנית עם ניצחון 0:13 בגביע, אך זה היה עם הרכב של מחליפים. המאמן ההולנדי ארנו פייפרס, שעזב לאחר הזכייה באליפות בגלל בעיות אישיות, חזר למועדון ומשמש כיועץ מקצועי לגרמני יורגן הן, שהיה עוזרו בעונה שעברה. השניים בונים בעיקר על הקשר ההתקפי זקאריה בגלרישווילי הגאורגי, שכבש 17 שערי ליגה ב-18 המחזורים עד כה. פרט אליו, כל יתר שחקני ההרכב יהיו אסטונים.

המאמן יורגן הן אמר: "היריב תמיד יכול להפתיע אותך עם משהו חדש, אבל למדנו אותם היטב ועשינו את שיעורי הבית. באר שבע זו קבוצה שאנחנו יכולים להתמודד איתה. המשחקים האחרונים שלנו גם מראים כי אנחנו מוכנים פיזית לאתגר הזה". פייפרס הוסיף: "באר שבע קבוצה חזקה שעשתה בעונה שעברה מסע אירופי מרשים, תוך שהיא משחקת בסגנון המקובל בחלק הדרומי של אירופה, אבל ראינו גם נקודות חולשה שאפשר לנצל".

הרכב משוער: מאיט טום, גרט קאמס, מאדיס ויחמן, יורגן לורנץ, יוזף סליסטה, ראונו אליקו, מרקוס פום, מיחקל איינסאלו, פרנק ליבאק, זקאריה בגלרישווילי, ראונו סאפינן.

(עדכון ראשון: 14:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully