וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית אשדוד מכריז: אצטדיון חדש יוקם בעיר עד 2022

9.7.2018 / 12:38

יחיאל לסרי חשף את תוכנית האצטדיון החדש שיוקם בקרית הספורט, עם 16 אלף מקומות ישיבה, שיתחיל להיבנות השנה ויהיה מוכן ב-2022: "בנייה חדשנית שתיצור חוויה אקוסטית שלא הכרנו"

אצטדיון חדש שנבנה בעיר אשדוד. אתר רשמי
בתמונות זה נראה מרשים/אתר רשמי

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי העלה היום (שני) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו ובו טען כי באשדוד יוקם אצטדיון חדש שיכיל 16 אלף מקומות ויוקם בקרית הספורט. לדבריו, הוא יהיה מוכן בעוד כארבע שנים, ב-2022.

"תסתכלו טוב טוב על התמונה הזו: זה לא המונדיאל ברוסיה. נעים להכיר, האיצטדיון החדש של אשדוד", כתב היום לסרי בעמוד הפייסבוק שלו, "נרגש לחשוף בפניכם את תכנית האיצטדיון החדש של אשדוד עם 16,000 מקומות ישיבה, שיתחיל להיבנות כבר השנה בקריית הספורט של אשדוד, עם בנייה חדשנית שתיצור חוויה אקוסטית שלא הכרנו. ניפגש במשחק הראשון כבר ב- 2022. אשדוד בשורה הראשונה של הספורט".

יש לציין כי חובבי הכדורגל כבר נכוו לא מעט בשנים האחרונות מהבטחות לבניית אצטדיונים, כשהשיפוץ של בלומפילד מתארך ונמרח. עם זאת, בעשורים האחרונים הוקמו ושופצו אצטדיוני כדורגל בבאר שבע, בנתניה, בפתח תקוה, בעכו וביבנה, ואשדוד מקווה להמשיך את המגמה ולנצל את התנופה.

הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים גולדשמידט ארדיטי בן נעים, שאחראים גם לתכנונם של אצטדיון נתניה, אצטדיון פתח תקווה, באר שבע ואחרים.

עוד בנושא
מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד דנות באפשרות לטרייד. גדי קינדה יועבר?
רשמית: משה אוחיון פרש מכדורגל וישמש כעוזר מאמן במ.ס. אשדוד
מ.ס. אשדוד: החלוץ חן עזריאל סיכם לעונה נוספת במועדון

אצטדיון חדש שנבנה בעיר אשדוד. אתר רשמי
אליאנץ ארנה בעיר הנמל/אתר רשמי
אצטדיון חדש שנבנה בעיר אשדוד. אתר רשמי
שיהיה בהצלחה. הדמיית האצטדיון/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully