וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד דנות באפשרות לטרייד. גדי קינדה יועבר?

8.7.2018 / 9:36

הצהובים לא יכולים להגיש הצעה כספית על כרטיסו של הקשר בשל סנקציות הפייר פליי ומחפשים דרך עקיפה לצרפו. בתמורה, הם עשויים להציע מספר שחקנים בהשאלה. גם יואב ג'רפי על הכוונת

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

גורמים במכבי תל אביב ובמ.ס. אשדוד קיימו בימים האחרונים פגישה כדי לדון באפשרות של חילופי שחקנים לקראת העונה הבאה. במכבי תל אביב מתעניינים בגדי קינדה, אבל לא יכולים להגיש הצעה כספית על כרטיסו בשל סנקציות הפייר פליי.

יחד עם זאת למכבי תל אביב יש כעת בסגל מספר שחקנים טובים שייצאו להשאלה ובמועדון רוצים למקסם את הרווח על עסקה כזו בכך שיקבלו מאשדוד את קינדה בהשאלה עם אופציה לרכישה.

עוד בנושא

צ'יקו אופואדו סיכם במכבי תל אביב עד 2020, ינחת בשבוע הבא
למעלה מ-9,000 אוהדים חידשו את המנוי, איביץ' ממשיך לחפש רכש
צפו: מכבי תל אביב גברה 0:4 על ביטוביה ביטוב במשחק הכנה

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
הצהובים ממשיכים לרדוף אחריו. קינדה/ברני ארדוב

באשדוד נהגו כל השנים למכור באופן ישיר את השחקנים אך בשלב הזה עדיין לא קיבלו הצעה לרכוש את קינדה ולכן עשויים להסכים לעסקה על פי מתווה של השאלות שחקנים. כבר במהלך העונה שעברה הופשרו היחסים בין אשדוד למכבי תל אביב אחרי שהאחרונים טענו שאשדוד עושה עסקים רק עם הפועל באר שבע. מי שסלל את הדרך להפשרה היה עמיר תורג'מן שאימן באשדוד ונחשב לדמות מאוד אהודה בקרית שלום. במסגרת אותה הפשרה, עברו אל אשדוד יגור פיליפנקה, דור ג'אן ושחר פיבן. במכבי תל אביבי רוצים להמשיך את הקשר הטוב בין המועדונים ומוכנים להמשיך ולהשאיל שחקנים לאשדוד בתמורה להשאלת קינדה ואולי בהמשך גם יואב ג'רפי. "יש היום למכבי תל אביב שמונה שחקנים שחצי מהליגה רוצה בהשאלה. לאור בעיות הפייר פליי, אנחנו צריכים למצוא את העסקאות הכי טובות כדי לקבל שחקנים בהשאלה", העיד גורם במכבי תל אביב.

מכבי תל אביב מנהלת מגעים דומים עם קבוצות נוספות כדי לצרף שחקנים וביניהן נמצאת בני יהודה ממנה רוצה מכבי תל אביב את מאור קנדיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully